Practicantii actuali ai CSR-ului provin din medii profesionale diferite, intre care marketing, comunicare, management de mediu, afaceri publice, relatii cu investitorii, etc. In acelasi timp, amploarea si complexitatea rolurilor si responsabilitatilor unui practicant CSR este una foarte mare. Activitatea lui poate include evaluarea problemelor unor grupuri de interes externe, elaborarea strategiei de CSR pentru companie, comunicarea cu toate nivelurile organizatiei pentru a implementa practicile CSR, dar si tinerea legaturii cu presa. Acest rol este practic de a fi o punte intre companie si lumea exterioara.
De aceea , in pofida interesului tot mai mare fata de CSR, ca o profesie ce se profileaza la orizont, se pare ca lucrurile nu sunt prea clare in ceea ce priveste aptitudinile cerute pentru profesionistii CSR.
Pentru o persoana care doreste sa imbratiseze aceasta specializare, exista trei variante. Exista trei tipuri principale de furnizori de instruire in domeniul CSR. Acestea sunt:
- Universitatile. La Facultatea de Jurnalism si Comunicare
- Facultatile de studii economice. La ASE se poate studia etica in afaceri
- Furnizorii independenti de instruire (incluzand organismele profesionale)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu