Decizia de cumparare este influentata de review-uri si rating-uri . Marea majoritate a celor care fac cumparaturi online, citesc minim 4 review-uri ale produsului pe care doresc sa il achizitioneze.
Aceste date vin in urma unui studiu realizat de catre Power Reviews si e-tailing group. Baza de respondenti a fost de 1200 de consumatori, care fac cumparaturi de minim 4 ori pe an si cumpara de cel putin 500 $.
Facts:
- aproximativ 25% din cei intervievati citesc minim 7 review-uri inainte de a face o achizitie;
- 22% spun ca mereu citesc review-uri inainte de a face o comanda;
- 43% din utilizatori, au declarat ca in marea majorietate a timpului citesc review-urile produselor.
Un alt studiu, a aratat ca online shoperii prefera sa citeasca si, implicit, sa acorde o mai mare incredere review-urilor altor utilizatori sau cumparatori anteriori:
- 55% prefera review-urile utilizatorilor;
- 22% prefera graficele comparative;
- 21 % prefera review-urile realizate de experti.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu