3. Web site-ul YouTube
Este un site
web unde utilizatorii pot încărca, vizualiza
si comenta videoclipuri. YouTube a fost creat în 2005 de trei foști angajați ai
companiei. Serviciul cu sediul în California, folosește tehnologia Adobe Flash Video pentru a posta o gamă
enorma de clipuri video.
Atat compania Tnt Brothers cat si clientii acestora au
incarcat clipuri video pe acest web site, compania a folosit acest site pentru
a arata ce inseamna un salt cu parasuta, iar clientii companiei au ajutat
indirect la mediatizarea acestui tip de serviciu prin incarcarea filmarilor profesionale
oferite de firma dupa efectuarea saltului cu parasuta. Astfel utilizatorii
saltului au vizionat prin intermediul a sute de videoclipuri reclama firmei Tnt
Brothers, nepercepand poate videoclipurile ca pe o reclama agresiva de la
televizor care le intrerupe vizionarea filmului mult dorit. La o singura
cautare a cuvintelor :”Tnt Brothers” sau “parasutism” gasim sute de clipuri in
care este prezenta reclama firmei, clipurile au sute sau mii de vizionari,
asemeni si in cazul comentariilor. Prin intermediul comentariilor din cadrul
fiecarui clip firma sau utilizatorul care a postat clipul poate raspunde la
diferite intrebari, unele dintre acestea fiind chiar intrebari lagate de
posibilitatea de a achizitiona un serviciu de zbor.
4. Web site-ul Groupon
Groupon este o companie de
cumpărături colective din Statele Unite ale Americii, care oferă cupoane și reduceri online.
Compania a fost lansată în 2008 în Statele Unite ale Americii, iar în
decembrie 2010 era deja prezentă în 36 de țări. În octombrie 2010 avea 35 de
milioane de utilizatori înregistrați. În decembrie 2010, Groupon a refuzat o
ofertă de preluare de către Google în valoare de 6 miliarde de dolari.
Acest
gen de companii, pentru ca sunt numeroase astazi, i-au legatura cu diferite
firme si le propun un contract prin care ei se angajeaza sa faca firmei
publicitate la utilizatorii site-ului prin intermediul trimiterii de email-uri,
banere publicitare pe anumite site-uri si nu numai, pentru un produs supus unei
reduceri,pentru o anumita perioada de timp stabilita, contracost. Costul unui
astfel de serviciu variaza intre 20-30 % din valoarea produsului. Utilizatorii
achizitioneaza vouchere ale respectivei promotii, printeaza voucherul si se duc
sa-si revendice produsul achizitionat la firma care il ofera. Si Tnt Brothers a achizitionat serviciile
acestui gen de site pentru orasul Bucuresti, in toamna lui 2011, a fost o idee
buna de promovare care a adus profit firmei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu