Este de vorba de o campanie sociala menita sa sporeasca atentia acordata cancerului de san de catre femei. Mai precis este vorba de un reminder care sa le ajute sa tina minte ca trebuia sa se verifice in fiecare luna pentru a putea fi depistat cat mai repede. Si cine mai bun sa aminteasca asa ceva unor femei decat un barbat? Ceea ce este cu adevarat interesant este ca cei de la Rethink Breast Cancer au lansat o aplicatie numita "Your Man Reminder" disponibila in Appstore si in market pentru android care permite setarea unui reminder utilizand un barbat foarte frumos pe care fiecare doamna il poate alege dupa preferinte. Mi se pare un mod foarte bun de a valorifica potentialul oferit de piata feminina si de a spori atentia doamnelor si domnisoarelor pentru crearea unei generatii care sa fie mai responsabila din acest punct de vedere si care sa fie suporteri ai femeilor ce se lupta cu aceasta boala. Dar pentru a exemplifica mai bine voi posta mai jos filmuletul de prezentare a aplicatiei care este menit sa atraga cat masi multe femei de toate varstele.
Concluzionand, o astfel de campanie trebuie foarte bine pusa la punct deoarece omiterea unui singur detaliu poate duce la esecul campaniei de marketing.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu