Campanie despre care o sa vorbesc este realizata de cei de la Procter&Gamble care au ales sa se promoveze intr-un mod ingenios, care trimite mesajul exact in sufletul sau din sufletul participantilor. Dupa cum stim cu totii, aceasta companie nu are foarte multa treaba cu cea ce se intampla la Jocurile Olimpice. Asa ca pe ce credeti ca s-au bazat cei de la P&G in campanie? Au considerat ca cei care au ajuns la Jocurile Olimpice au fost ajutati prin felul in care au fost crescuti de catre mamele lor si ca in acest an ar trebui sa multumim mamelor pentru tot ce fac pentru noi ca sa ajungem cineva.
A fost o campanie desfasurata in acest an la inceput si care a atins sentimentele tuturor celor implicati. Amploarea evenimentului a fost mare si pe langa faptul ca a fost creat un manifest al campaniei pe youtube, s-a creat un cont de twitter si unul de facebook acompaniat de o aplicatie pentru transmiterea multumirilor, pentru a sustine aceasta campanie.De asemenea cei de la P&G au creat si un site special pentru promovarea unei astfel de campanii. Pe contul de facebook se puteau posta mesaje de multumire prin aplicatie pentru mame si cei de la Procter&Gamble au facut chiar si o compilatie cu mamele celor ce participa la acest eveniment sportiv, clip pe care il puteti urmari mai jos:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu