miercuri, 11 ianuarie 2012

AgentiePublicitateOnline.com -Studiu de caz

AgentiePublicitateOnline.com -Studiu de caz 
Bijuterii Online

   Un magazin online de bijuterii a decis să demareze o campanie publicitară pentru a-și promova site-ul. Deoarece vorbim de o firmă mică și fără o putere financiară deosebită, s-a decis promovarea pe internet, aceasta fiind după cum bine știm cea mai ieftină metodă de promovare. 
     Magazinul de bijuterii a apelat la serviciile Agentiedepublicitateonline.com pentru realizarea campaniei, avand derept target următoarele:

  1. Atragerea de vizitatori targetati interesați de bijutetii/inele/brățări 
  2. Creșterea numărului de vizitatori la 15.000 pe luna 
  3. Creșterea vânzărilor cu peste 300% 
    Bugetul alocat acestei campanii a fost de 1200 euro/luna.

Planul de acțiune:

    Tipul de reclama ales : CPM

 - Realizarea bannerelor în format dinamic : gif / flash 
 - Metodă de targetare folosind cuvinte cheie relevante: ex: bijuterii,inele,brățări,cercei etc. 
 ( Reclamă fiind afișată în toate site-urile din sistem ce conțin pagini care au acele cuvinte cheie ) 
 - Metodă de targetare orientată pe site-uri de ce întrunesc condițiile de vârstă și interese cerute  
 ( Domenii site-uri: muzică, dragoste, căsătorie, forum ) 

 Rezultate:  
  1.  Număr de vizitatori atinși 11.700 în prima luna 
  2.  Creșterea vânzărilor cu 650% 

  Grafic:

    După părerea mea exemplul magazinului de bijuterii este unul foarte bine venit pentru creșterea încrederii în campaniile de promovare online. Așa cum se poate vedea și din graficul de mai sus, campania nu numai că și-a îndeplinit target-urile, ba chiar le-a și depășit. Acesta este modelul unei campanii de succes ce s-a desfășurat în țara noastră, un exemplu demn de urmat. 
  

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu