miercuri, 18 mai 2011

Indicele imobiliar 2011

Se stie despre piata imobiliarelor ca s-a prabusit. Preturile au scazut, proprietarii nu mai doresc sa vanda pe noile preturi, din cauza crizei cei care au bani se hotarasc greu sa renunte la ei, s-a produs un dezechilibru care a afectat grav mersul lucrurilor.Dezvoltatorii imobiliari au recurs la noi metode de promovare, ofera clientilor posibilitatea de a plati chirie 2-3 ani dupa care pot achizitiona apartamentul iar parte din chiria platita pana in acel moment este perceputa ca un avans. Adevaratii profesionalisti in domeniu au reusit insa sa se mentina pe linia de plutire in ciuda greutatilor pe cand cei care faceau imobiliare ca pe un hobby au disparut. Afacerile in imobiliare nu sunt cea mai buna investitie la momentul actual insa prin profesionalism, vointa si daruire se poate reusi ca in oricare alt domeniu.

Guerilla Marketing Trends for 2011

Guerrila marketing reprezinta tot ceea ce este non-conformist in materie de promovare. Se bazeaza pe imaginatie, inovatie, nu pe campanii cu un buget mare. Odata cu criza si conceptul s-a schimbat, companiile apeleaza la diferite modalitati de a se promova, nu neaparat noi insa altfel realizate.

Take a Tablet for Your Marketing

O noua inovatie pe piata de profil e reprezentata de tabletele PC. Acestea au devenit un target important pentru marketeri. Cel mai des tabletele sunt folosite pentru jocuri, mail, pentru a cauta informatii sau pentru a naviga in retelele sociale. Noutatile care vin odata cu aceste tablete in domeniul marketingului sunt reprezentate de posibile schimbari ale interfatei reclamelor sau metodelor de promovare. Aceste tablete reprezinta o noua oportunitate, a alta nisa spre care marketerii se pot indrepta si spre care ar fi indicat sa-si canalizeze eforturile, potentialul acestei piete fiind inca neexploatat.

Rebranding corporatist scăzut, preţuri la nivel de avarie, branduri locale, un pas înapoi. Cât de rău stau lucrurile pentru agenţiile de branding româ

Pe timp de criza multe companii au fost de parere ca nu este momentul sa investeasca intr-o campanie de rebranding, insa rezultatele demonstreaza ca au gresit. Rebrandingul a reusit sa ajute companiile care au apelat la el sa treaca mai usor de perioada de criza. O bariera importanta intre agentiile de branding si companii ramane insa pozitia ferma a managerilor care sustin ca nu au nevoie de colaborari in aceasta privinta.

The New Green Marketing Paradigm

Este un lucru stiut:preferintele consumatorilor s-au schimbat si sunt intr-o continua schimbare. Marketingul de asemenea a evoluat, fiind nevoit sa fie "in pas cu moda". Odata cu noile preferinte catre produsele eco, marketerii sunt nevoiti sa renunte la metodele traditionale si sa-si bazeze strategiile de marketing pe noi concepte, valori, sa studieze atent convingerile sociale si valorile consumatorilor de produse eco. Companiile ar trebui sa-si indrepte eforturile spre crearea unor produse si servicii care sa evidentieze preocuparea pentru protejarea mediului.

Eticheta verde – o noua tendinta in green marketing

Tendinta "eco" este acum la moda, tot mai multa lume isi manifesta interesul pentru produsele eco, isi da interesul pentru o viata cat mai sanatoasa. Evident, acest lucru deschide noi oportunitati de dezvoltare pentru companii. Clientii pot fi fidelizati mult mai usor, se va face diferentierea intre companiile preocupate si cele mai putin preocupate de mediu. Se vor deschide noi orizonturi, noi posibilitati de promovare, noi oportunitati pentru marketeri de a-si demonstra talentul de inovatori.

Cum s-a schimbat strategia de marketing a companiilor aeriene intr-un an caracterizat de “razboiul preturilor”

Preturile biletelor de avion au avut parte de niste schmbari dramatice in ultima perioada. Chiar daca este vorba despre companii aeriene traditionale, preturile biletelor din cadrul ofertelor speciale pot fi usor confundate cu preturile biletelor ce apartin companiilor low-cost. Numarul clientilor companiilor aeriene a scazut, astfel, companiile "se bat" in atragerea clientilor prin pret, oferte care sa includa si cazare sau bilete special concepute pentru diverse evenimente importante ce se petrec in lume.Oricui ii este acum destul de accesibil sa calatoreasca, acest lucru datorandu-se si influentei occidentale, a globalizarii, a schimbarii mentalitatii putin cate putin.

Great Marketing Is Kid Stuff

Ideile simple ale unor copii pot fi uneori cele mai bune metode de a-ti face publicitate. A scoate in evidenta esentialul este un lucru important si de multe ori greu de realizat.In articolul postat pe wiki este descrisa o intamplare cu doua fetite care au reusit sa faca reclama la limonada printr-o metoda simpla dar de efect. Daca stam sa ne gandim, de cele mai multe ori tinem minte reclamele care au un slogan scurt, simplu pe care il memorezi fara sa-ti dai seama. Acestea sunt cele mai de succes reclame si au de cele mai multe ori efectul scontat.