Cum îţi poţi spori vanzarile prin intermediul Magazine Okazii.ro?
Serviciul Magazine Okazii.ro furnizează vânzătorilor unelte puternice pentru a crea, administra, promova şi dezvolta propria afacere.
Magazine Okazii.ro îţi oferă tot ce ai nevoie pentru a reuşi: a) design flexibil – template-uri şi mijloace de personalizare a propriului magazin b) listarea licitaţiilor pe site c) instrumente de marketing eficiente
Concluzii
Viteza cu care evoluează tehnologia Internet-ului este impresionantă. Dacă acum se apreciază că există câteva milioane de oameni care folosesc serviciile Internet în fiecare moment, numarul lor va creşte exponenţial în anii următori.
Comerţul electronic este cheia competitivităţii întreprinderilor în era informaţională, asigurând accesul la noi segmente de piaţă, creşterea vitezei de derulare a afacerilor, flexibilitatea ridicată a politicilor comerciale, reducerea costurilor de aprovizionare, de desfacere şi de publicitate, simplificarea procedurilor etc. Ca urmare el devine o oportunitate de creştere a competitivităţii atât la nivel micro cât şi macroeconomic.
Anul
trecut a fost unul cu multe campanii publicitare pe blogurile din România, si
deocomdata aceste articole sponsorizate nu sunt marcate, astfel incat cititorul
de blog sa isi dea seama ca ideea pe care tocmai a terminato de citit este una
sponsorizata de compania respectiva, in prezent se fac demersuri pentru ca
aceste articole sa fie marcate corespunzator.
Revenind la TNT Brothers observam ca
la cautarea pe Google a firmei, pe prima pagina obtinem dupa adresa web
site-ului si a paginii de Facebook, urmatoarele articole sponsorizate:
“Fondată în 2005, din pasiunea pentru parașutism a doi
frați: Bogdan și Dragoș Boeru, asociația sportivă TNT Brothers va spune
“prezent!” pe câmpul de la Bănești….”
Acest
blogger are 2 articole despre firma extreme de cuprinzatoare, detaliate sip
line de pasiune, cum te poti indoi ca cei care ii citesc blogul nu au fost
tentati sa sara cu parasuta? abia de la jumatatea primului articol incepe sa
spuna despre firma, cand s-a asigurat ca toti cititorii lui sunt cu gura
deschisa…
“Duminica am sarit cu parasuta;filmarea
saltului o gasiti la sfarsitul articolului, iar pentru a
vizualizafotografiilela dimensiunea originala trebuie sa
dati click pe ele. A fostincredibil,….”
Articolul doi este unul general care
se restrange in jurul parasutismului si al firmei:
“…. pentru ca in acest weekend
voi sari cu parasuta in tandem de la 4000 metri alaturi de
baietii de la TNT Brothers,
am ales ca al doilea articol din aceasta serie sa fie tocmai despre
aceasta pasiune mai “nebuna”: sariturile cu parasuta….”
Cabral povesteste experienta lui, a
firmei si a personalului, ajuta, indruma si prezinta cititorilor lui firma TNT
Brothers.
“….A
fost cel de-al treilea si cel mai reusit salt de pana acum. Aerodrom foarte
bine aranjat, avion foarte bun, instructori numa’ unu’ si unu’, echipament nou…
si-as mai continua cu laudele, caci oamenii merita aplauze, nu altceva!...”
Si
lista poate continua pentru inca o perioada de timp…
Cred ca si aceasta forma de
publicitate are un success enorm, pentru ca functioneaza pe principiul
recomandarilor unor oamenii care sunt model de viata pentru cititorii lor.