luni, 23 ianuarie 2012

Starbucks - model pentru CSR


Starbucks este una dintre companiile cunoscute care isi gestioneaza brandul folosindu-se foarte mult de marketingul social. Clientii au o mare contributie la crearea noilor produse. Practic ei vin cu sugestii si Starbucks nu mai are cheltuieli de dezvoltare. Cum am zice in engleza: How cool can that be! :)
Pe langa toata aceste idei, Starbucks are si multe campanii sociale lansate. 
Una dintre acestea este angajamentul catre tarile de provenienta a cafelei (fair trade): Starbucks investeste in dezvoltarea comunitatilor producatorilor de cafea.
O alta astfel de campanie este angajamentul lor fata de mediul inconjurator, prin reciclare si prin promovarea produselor BIO.
Toate acestea, cumulate cu angajamentul lor fata de parteneri (angajati), fac din brandul Starbucks unul renumit si respectat. 
Inca nu v-ati convins ca e timpul ca toate companiile  sa-si schimbe perceptia legata de marketing? si de beneficiile implicarii sociale?
Urmariti videoclipul de mai jos:











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu