sâmbătă, 7 ianuarie 2012

AgentiePublicitateOnline.com

Ce este AgentiePublicitateOnline.com?
 
 AgentiePublicitateOnline.com este o companie românească ce oferă o paletă largă de servicii de Publicitate Online prin următoarele metode:
 1.      Reclamă sub formă de Bannere statice
 2.      Reclamă sub formă de Banner rotativ CPC
 3.      Reclamă sub formă de Banner rotativ CPM
 4.      Reclamă sub formă de Email
 
 
 
 AgentiePublicitateOnline.com deține intrumente care facilitează accesul clientului la detalii exacte privind campania de promovare.Ofea servicii de advertising care include bannere, newsletter și totodată management de cont client.
 
 AgentiePublicitateOnline.com oferă:
  • 1 singur punct de acces și posibilitatea de a atinge publicul țintă
  • Scoatem în evidență caracteristicile demografice ale vizitatorilor
  • Cea mai variată metodă de promovare incluzant chiar și concursuri adaptate pentru fiecare tip de client , spre a îl folosi ca și metodă de atragere a potențialilor  clienți
  •  Documentație și rapoarte 
 
 Împreună cu Rețeaua AgentiePublicitateOnline.com care deține peste 10 site-uri mari Românești din toate domeniile , AgentiePublicitateOnline.com reușește să transmită mesajele publicitare la peste 10 milioane vizitatori lunar cu ajutorul site-urilor partenere.
 Rețeaua AgentiePublicitateOnline.com cuprinde o arie extinsă de Site-uri ce deține următoarele caracteristici: 
  •  100 milioane afișări lunar
  •  10 milion vizitatori lunar
  •   peste 1.000.000 de ușeri în system
  •   peste 300.000 emailuri trimise lunar
 Rețeaua AgentiePublicitateOnline.com obține expunere și traffic aproape din toate domeniile de activitate existențe:  
  • Mașini-Auto
  • Financiar
  • Divertisement
  • Educație
  • Email
  • Afaceri Imobiliare
  • IT
  • Job
  • Legal
  • Știri
  • Spiritualitate
  • Părinți/Copii
  • Portaluri
  • Sport
  • Turism
Cum demarez o campanie publicitara utilizand AgentiePublicitateOnline.com?

            In cazul in care deținem o companie, o afacere și dorim sa demarăm o campanie publicitară prin intermediul AgentiePublicitateOnline.com este cel puțin la fel de simplu ca și în cazul Google AdSense, doar se completează un formular. Spre deosebire de Google Adsense, unde construirea unui banner se realiza online, în cazul AgentiePublicitateOnline.com, putem să creem bannerul acasă, iar acesta se încarcă o dată cu formularul de înscriere, urmând mai apoi a fi redistribuit pe site-urile partenere AgentiePublicitateOnline.com, ân funcție de domeniul în care se află anunțul nostru.

Cât costă serviciile AgentiePublicitateOnline.com?

            În cazul AgentiePublicitateOnline.com, prețurile pentru o campanie publicitară online sunt cu până la 70% mai mici decât în cazul altor agenții de publicitate online, deoarece sunt eliminați intermediarii.
          Astfel prețurile practicate de AgentiePublicitateOnline.com sunt următoarele în funcție de valoarea contractului:
Preturi CPC:
  • 200-300 euro CPC 0.02 euro/click
  • > 300 euro CPC 0.017 euro/click
    - discount 10% pentru comenzi peste 1000 euro
    - discount 15% pentru comenzi peste 2000 euro  
    - discount 20% pentru comenzi peste 3000 euro
    - pentru firmele ce doresc pachete peste 3000 euro discount-urile sunt negociabile
     
  • > 500 euro CPC 0.016
Preturi CPM:
  • 200-300 euro CPM 2.7 euro/mie
  • > 300 euro CPM 1.7 euro/mie

    - discount 10% pentru comenzi peste 1000 euro 
    - discount 15% pentru comenzi peste 2000 euro   
    - discount 20% pentru comenzi peste 3000 euro
    - pentru firmele ce doresc pachete peste 3000 euro discount-urile sunt negociabile
  • > 500 euro CPM 2.2 euro/mie
  • > 1000 euro CPM 1.7 euro/mie


           

joi, 5 ianuarie 2012

-MARKETING PE INTERNET-
Manipulare prin personalizarea web


Suntem sau nu manipulaţi informaţional pe internet?

 "O veveriţă care moare pe gazonul din faţa casei poate fi mai relevantă pentru interesele tale momentane decât oamenii care mor în Africa."
(Mark Zuckerberg, co-fondator Facebook)
Mai precis, poţi deveni brusc interesat de o informaţie care îţi este adusă în prim plan chiar dacă practic nu te preocupă acel aspect.
Pentru a oferi rezultate cât mai bune, motoarele de căutare au inventat și aplicat tot felul de algoritmi și clasificări, filtrând tot conținutul şi  oferind ce "cred" că este mai potrivit pentru tine.
Acest lucru este realizat pe baza mai multor informații pe care le oferim voluntar sau nu acestor motoare, mai exact, căutări precedente, tot felul de cookie-uri lăsate de diferite anunțuri, site-urile utilizate frecvent, mai nou şi informații din Google+ .
Eli Pariser (preşedinte al MoveOn.org şi interesat de dezvoltarea personalizării web) susține într-o prezentare TED (Technology Entertainment and Design - platformă de conferinţe sub sloganul “Ideile merită împărtăşite”) că prima dată a observat acest fenomen pe pagina de Facebook.

   Din punct de vedere politic fiind progresist, s-a străduit însă să cunoască şi conservatori. Dar pe Facebook accesa mai multe linkuri ale prietenilor săi liberali.  
   Astfel, într-o zi toți prietenii conservatori dispăruseră din feed-ul său de pe Facebook fără să fie consultat.



Facebook nu este singurul loc care face acest fel de editare algoritmică, invizibilă a Internetului. Și Google face la fel. Urmând exemplul de mai sus, dacă un liberal caută pe Google “BT” va găsi rezultate despre deversare de ulei în Golful Mexic, diferite faţă de un conservator care găseşte informaţii de investiţie în compania de ulei.
     Dacă vrei să afli mai multe despre algoritmii, clasificările şi filtrele pe care le foloseşte Google pentru personalizarea rezultatelor din motorul de căutare, urmăreşte  articolul de săptămâna viitoare pe aceeaşi temă. 
    De asemenea vei afla şi despre alte companii care folosesc astfel de personalizări şi cum poţi evita să fii manipulat informaţional.
Până atunci filtrează singur ce ai nevoie să ştii!

miercuri, 4 ianuarie 2012

Art 4

Noul Program analitic al Youtube

YouTube a lansat recent un upgrade major la predecesorul său analiză video YouTube Insight. Noul sistem, YouTube Analytics, dispune de un tablou de bord mult îmbunătăţită, care este uşor de navigat şi de înţeles.

Dincolo de estetica, YouTube Analytics include, de asemenea, o memorie cache de noi instrumente care vă permite să aibă o înţelegere mai profundă a care se uita la videoclipuri, ceea ce Viewer asociaţiile demografice sunt şi pe care telespectatorii subiectele cele mai ceas. Iată o privire la unele dintre caracteristicile cele mai utile care vă pot ajuta să adaptaţi Clipuri dvs. de afaceri si ofera un canal video mai interesant:

Datele detaliate vizualizatorul: Printre noile caracteristici este abilitatea de a desprins de date vizualizator de date angajament şi de exerciţiu în fiecare din aceste categorii pentru a genera intuiţii în vizualizatorul "place" si "Nu ii place sa" în toate videoclipurile in canalul tau.

În plus faţă de furnizarea de statistici Viewer, datele demografice şi ratele de abandon, noul program vine cu date privind modul în care utilizatorii accesează conţinut şi canalele care oferă telespectatorilor cele mai angajate. Acesta oferă, de asemenea, o serie de valori de angajament, care poate ajuta proprietarii de film să înţeleagă latura socială a datelor privitorului lor - în mod special, ceea ce telespectatorii se gândească fiecare dintre videoclipurile din canalul tau. Acest lucru poate ajuta să decideţi care Clipuri pentru a promova, care Clipuri noi pentru a crea şi de ce conţinut de resturi.

Related: Şapte sfaturi utile pentru o afacere de marketing cu Video

Rapoarte de retenţie Audienta: Pentru fiecare video în canal, sunteţi acum posibilitatea de a vedea exact unde telespectatorii încep să-şi piardă interesul în clipurile dvs. video. Cu ajutorul acestor informaţii, puteţi afla mai multe despre atentie a publicului, precum şi ce tipuri specifice de conţinut pe care le preferă.

Cum să utilizaţi date: Puneţi-vă următoarele întrebări pentru a obţine o simt pentru modul de utilizare a informaţiilor incluse în noul Youtube programului Google Analytics pentru a lua decizii cu privire la opţiunile dvs. curente şi viitoare video de afaceri:

1. Uitaţi-vă la dumneavoastră Top 10 video, aşa cum sunt afişate în noua Youtube Analytics tablou de bord. Nu observaţi orice tendinţe pe tot parcursul acestor filme? Fă-le acoperă subiecte similare sau de a rula cu privire la aceeasi lungime? Extrapoland de la aceste informaţii ar trebui să vă dau o idee bună de ce tip de film la următoarea lansare.

2. Apoi, uita la Surse de trafic de top. Ce site-uri va trimite cei mai multi vizitatori? Puteţi folosi alte instrumente în cadrul Analytics Youtube tabloul de bord pentru a afla mai multe despre vizitatorii de la fiecare sursă? Chiar dacă aveţi o sursă care trimite cea mai mare parte din traficul dvs., ţine un ochi pentru alte surse care trimit vizitatori extrem de angajaţi şi carne de vită la eforturile de promovare pe aceste site-uri.

3. În cele din urmă, uita-te la rapoartele dumneavoastră de păstrare a audienţei. Cât timp, în medie, sunt în jurul valorii de spectatori lipirea în timpul şi după videoclipurilor? Dacă acestea nu sunt ceea ce face prin intermediul dvs. de conţinut sau par să îşi piardă interesul rapid, pentru a primi un mâner pe ceea ce căutaţi pentru a furniza conţinut video că viitorul e mai interesant.

duminică, 1 ianuarie 2012

SUPERMARKET ONLINE cu livrarea la domiciliu in Brasov

In sfarsit, pentru cei care urasc mersul la cumparaturi si in general supermarketurile, a aparut primul supermarket online in Brasov. Acesta se numeste aprozarulmeu.ro si este activ din data de 2 decembrie a anului ce tocmai a trecut. Tinand cont de timpul liber tot mai putin pe care il are toata lumea, dar si a stresului cotidian si lipsa de interes in a merge la cumparaturi, am putea considera un lucru foarte bun acesta. De ce sa ne mai obosim sa piedem timp pentru mersul la cumparaturi, sa mai cheltuim bani si pe benzina, cand toate astea le-ar putea face altcineva, intr-un timp relativ scurt, aproximativ 24 de ore. Este clar ca preturile vor fi putin mai mari decat in supermarketurile obisnuite, dar pentru cei care vor apela la aceste servicii este evident ca si veniturile vor fi pe masura.

Acest aprozar online este destinat atat persoanelor fizice cat si celor juridice. Are orarul de functionare incepand de la 08.00 dimineata pana la 21.30 seara, este deschis mai mult decat unele supermarketuri. A reusit se pare deja sa isi creeze o baza de clienti, iar daca acesti clienti sunt multumiti, cu siguranta se vor lauda si la prietenii lor pe facebook ce cumparaturi “minunate” au reusit sa faca doar miscand din degete pe tastatura si introducand desigur datele cardului pentru a face plata. Site-ul este usor de utilizat pentru toata lumea, este construit pe o platforma moderna, are o structura clara, este impartit pe categorii si subcategorii de produse. Comanda se realizeaza foarte usor, este validata ulterior de un operator telefonic si insotita de documente aferente, factura si chitanta. Functioneaza pe principiul “Totul la tine acasa”, livreaza peste 3500 de produse: alimentare, nealimentare, papetarie, produse de igiena, ingrijire personala, ingrijirea copilului, detergenti, hrana de animale, bauturi alcoolice etc. Diversitatea produselor de pe site este mare, nu exista doar un tip de ciocolata sau de faina, ci avem intr-adevar de unde alege. Singura conditie este de a face o comanda de minim 50 de lei pentru persoanele care dau comanda din Brasov, si minim 100 lei pentru cei din afara Brasovului, si care se incadreaza in acele localitati in care acestia livreaza.

Consider ca in Brasov deocamdata va functiona mai lent aceasta afacere datorita lipsei de incredere pe care o poti acorda unui astfel de “magazin online”, chiar daca produsele comercializate sunt cele pe care le cumparam mereu din supermarketuri. Simtul tactil dispare atunci cand alegi produsul si astfel cred ca se pierde si increderea in acel produs, si calitatea lui poate deveni indoielnica sau termenul de valabilitate expirat daca nu il poti vedea atunci cand il cumperi. In viitor cred ca va fi folosit de tot mai multe persoane, din comoditate sau pur si simplu pentru ca nu vor mai avea incotro,nemaiavand timp, va fi o metoda de a ne usura viata, asa cum internetul in general a venit in ajutorul nostru, a usurat modul de a comunica intre noi dar si viata prin tot ceea ce ofera el, si rapiditatea cu care se poate comunica, cumpara un produs sau afla o informatie.

Cred ca acest gen de afacere se va dezvolta atat de mult in viitor incat vor disparea toate magazinele de cartier, va fi atat de comod doar sa dam cateva click-uri si produsele sa fie la noi acasa intr-o zi, incat mersul pana la blocul vecin pentru a cumpara ceva va fi deja de domeniul trecutului.

5 pasi esentiali care ar trebui facuti de orice companie ce vrea sa activeze in mediul “web 2.0”

Aceste 5 idei care urmeaza sa le prezint sunt gandite intr-o maniera cat mai practica pentru a se obtine rezultate eficiente in activitatea oricarui tip de website al unei organizatii. Unele idei sunt mai relevante pentru companiile care vand produse sau servicii, dar in principal, am incercat sa creez prin acest articol o schema folositoare si pentru organizatiile non-profit. Astfel pot spune ca oricine care isi doreste sa se puna in tema cu trendurile culturale si tehnice ale mediului web 2.0 poate sa se inceapa chiar de aici, citind acest articol.

1. Implica-te in comunitatea online relevanta pentru domeniul tau

- citeste, comenteaza si pastreaza legatura cu cele mai bune bloguri din domeniul in care activezi;

- citeste blogurile celor din piata carora te adresezi; cunoaste-i pe cei mai buni blogeri din aceasta categorie si fa parteneriate cu ei in promovarea online;

- creaza un blog pentru organizatia ta, in asa fel incat sa se poata forma o interactivitate mai mare decat este posbila pe website-ul acesteia.

2. Incurajeaza consumatorii sa-ti lase feedback

- foloseste-te de platforme de comert online care permit consumatorilor sa dea un “rating” produselor cumparate

- pe pagina de descriere a produsului implementeaza un spatiu pentru feedback

- invita-ti clientii sa-ti evalueze produsul sau serviciile atunci cand trimiti mesaje de confirmare a comenzii date.

3. Motiveaza consumatorii sa se inregistreze pe site-ul tau prin oferirea de beneficii

- planifica informatiile transmise in mailuri in functie de caracteristicile destinatarilor

- trateaza diferit membrii fata de ceilalti consumatori, oferindu-le discount-uri si oferte speciale

- gandeste mai mult ca un consumator, decat ca un marketer

4. Creaza mereu un continut valoros

- asigura-te ca postarile pe care le faci sunt potrivite, relevante, interesante si transmit informatii de calitate

- fii creativ si prin modul in care transmiti informatia (ex: filmulet, recenzie, stire, studiu etc.)

- identifica ce anume este cel mai atragator la compania, produsele sau serviciile tale si construieste-ti o strategie in functie de acest lucru

5. Integreaza cultura “web 2.0” si in activitatile angajatilor din companie

Nike tocmai a facut-o

Unul dintre cele mai mari branduri din lume, Nike, si-a deschis un cont Twitter cu acelasi nume Joi, 29 decembrie 2011.
Vineri dupa-amiaza, contul avea in jur de 14.000 de followers (adepti), inclusiv nume de sportivi mari precum Tiger Woords, Lance Armstrong si Steve Nash. Simply Measured (o companie de analize social media) a creat o lista cu cei mai mari followers Nike in graficul de mai jos. Impresionant este faptul ca in doar 24 de ore, Nike a strans mai multi followers decat principaul sau competitor, Adidas.
Primul tweet Nike a fost o instagrama (cauta “instagram” pe wikipedia) cu fondatorul companiei, Bill Bowerman, si citatul sau: “Daca ai corp, esti un sportiv”. Instagrama este cea de mai jos:
Purtatorul de cuvant Nike, Heidi Burgett, a declarat ca compania a decis sa lanseze contul Twitter in aceasta perioada pentru ca se apropie Anul Nou (asta se intampla joi). “Momentul lansarii @Nike are putin de a face cu ideea de a incepe Anul Nou asa cum trebuie – atat pentru Nike cat si pentru sportivi pe care dorim sa-i inspiram,” a declarat Burgett.
Nike are deja mai multe “feed-uri” Twitter pentru diferite tipuri de sport printre care fotbal (american si european), baseball sau tenis. “Am invatat multe de la aceste conturi si dialogul bi-directional a fost foarte benefic in a ne ajuta sa ne intarim relatiile cu sportivii de toate nivelurile din toata lumea,” a adaugat Burgett.
Ce credeti? A intarziat Nike in jocul asta sau a nimerit Twitter-ul exact cand trebuia?
La Multi Ani si sa aveti un an nou plin de impliniri !