miercuri, 4 ianuarie 2012

Art 4

Noul Program analitic al Youtube

YouTube a lansat recent un upgrade major la predecesorul său analiză video YouTube Insight. Noul sistem, YouTube Analytics, dispune de un tablou de bord mult îmbunătăţită, care este uşor de navigat şi de înţeles.

Dincolo de estetica, YouTube Analytics include, de asemenea, o memorie cache de noi instrumente care vă permite să aibă o înţelegere mai profundă a care se uita la videoclipuri, ceea ce Viewer asociaţiile demografice sunt şi pe care telespectatorii subiectele cele mai ceas. Iată o privire la unele dintre caracteristicile cele mai utile care vă pot ajuta să adaptaţi Clipuri dvs. de afaceri si ofera un canal video mai interesant:

Datele detaliate vizualizatorul: Printre noile caracteristici este abilitatea de a desprins de date vizualizator de date angajament şi de exerciţiu în fiecare din aceste categorii pentru a genera intuiţii în vizualizatorul "place" si "Nu ii place sa" în toate videoclipurile in canalul tau.

În plus faţă de furnizarea de statistici Viewer, datele demografice şi ratele de abandon, noul program vine cu date privind modul în care utilizatorii accesează conţinut şi canalele care oferă telespectatorilor cele mai angajate. Acesta oferă, de asemenea, o serie de valori de angajament, care poate ajuta proprietarii de film să înţeleagă latura socială a datelor privitorului lor - în mod special, ceea ce telespectatorii se gândească fiecare dintre videoclipurile din canalul tau. Acest lucru poate ajuta să decideţi care Clipuri pentru a promova, care Clipuri noi pentru a crea şi de ce conţinut de resturi.

Related: Şapte sfaturi utile pentru o afacere de marketing cu Video

Rapoarte de retenţie Audienta: Pentru fiecare video în canal, sunteţi acum posibilitatea de a vedea exact unde telespectatorii încep să-şi piardă interesul în clipurile dvs. video. Cu ajutorul acestor informaţii, puteţi afla mai multe despre atentie a publicului, precum şi ce tipuri specifice de conţinut pe care le preferă.

Cum să utilizaţi date: Puneţi-vă următoarele întrebări pentru a obţine o simt pentru modul de utilizare a informaţiilor incluse în noul Youtube programului Google Analytics pentru a lua decizii cu privire la opţiunile dvs. curente şi viitoare video de afaceri:

1. Uitaţi-vă la dumneavoastră Top 10 video, aşa cum sunt afişate în noua Youtube Analytics tablou de bord. Nu observaţi orice tendinţe pe tot parcursul acestor filme? Fă-le acoperă subiecte similare sau de a rula cu privire la aceeasi lungime? Extrapoland de la aceste informaţii ar trebui să vă dau o idee bună de ce tip de film la următoarea lansare.

2. Apoi, uita la Surse de trafic de top. Ce site-uri va trimite cei mai multi vizitatori? Puteţi folosi alte instrumente în cadrul Analytics Youtube tabloul de bord pentru a afla mai multe despre vizitatorii de la fiecare sursă? Chiar dacă aveţi o sursă care trimite cea mai mare parte din traficul dvs., ţine un ochi pentru alte surse care trimit vizitatori extrem de angajaţi şi carne de vită la eforturile de promovare pe aceste site-uri.

3. În cele din urmă, uita-te la rapoartele dumneavoastră de păstrare a audienţei. Cât timp, în medie, sunt în jurul valorii de spectatori lipirea în timpul şi după videoclipurilor? Dacă acestea nu sunt ceea ce face prin intermediul dvs. de conţinut sau par să îşi piardă interesul rapid, pentru a primi un mâner pe ceea ce căutaţi pentru a furniza conţinut video că viitorul e mai interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu