duminică, 1 ianuarie 2012

5 pasi esentiali care ar trebui facuti de orice companie ce vrea sa activeze in mediul “web 2.0”

Aceste 5 idei care urmeaza sa le prezint sunt gandite intr-o maniera cat mai practica pentru a se obtine rezultate eficiente in activitatea oricarui tip de website al unei organizatii. Unele idei sunt mai relevante pentru companiile care vand produse sau servicii, dar in principal, am incercat sa creez prin acest articol o schema folositoare si pentru organizatiile non-profit. Astfel pot spune ca oricine care isi doreste sa se puna in tema cu trendurile culturale si tehnice ale mediului web 2.0 poate sa se inceapa chiar de aici, citind acest articol.

1. Implica-te in comunitatea online relevanta pentru domeniul tau

- citeste, comenteaza si pastreaza legatura cu cele mai bune bloguri din domeniul in care activezi;

- citeste blogurile celor din piata carora te adresezi; cunoaste-i pe cei mai buni blogeri din aceasta categorie si fa parteneriate cu ei in promovarea online;

- creaza un blog pentru organizatia ta, in asa fel incat sa se poata forma o interactivitate mai mare decat este posbila pe website-ul acesteia.

2. Incurajeaza consumatorii sa-ti lase feedback

- foloseste-te de platforme de comert online care permit consumatorilor sa dea un “rating” produselor cumparate

- pe pagina de descriere a produsului implementeaza un spatiu pentru feedback

- invita-ti clientii sa-ti evalueze produsul sau serviciile atunci cand trimiti mesaje de confirmare a comenzii date.

3. Motiveaza consumatorii sa se inregistreze pe site-ul tau prin oferirea de beneficii

- planifica informatiile transmise in mailuri in functie de caracteristicile destinatarilor

- trateaza diferit membrii fata de ceilalti consumatori, oferindu-le discount-uri si oferte speciale

- gandeste mai mult ca un consumator, decat ca un marketer

4. Creaza mereu un continut valoros

- asigura-te ca postarile pe care le faci sunt potrivite, relevante, interesante si transmit informatii de calitate

- fii creativ si prin modul in care transmiti informatia (ex: filmulet, recenzie, stire, studiu etc.)

- identifica ce anume este cel mai atragator la compania, produsele sau serviciile tale si construieste-ti o strategie in functie de acest lucru

5. Integreaza cultura “web 2.0” si in activitatile angajatilor din companie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu