marți, 24 ianuarie 2012

Sa intelegem Marketingul Social prin exemple interesante

Marketingul social poate fi interpretat altfel de fiecare persoana in parte. Ideea principala insa este sustinerea unei cauze sociale. Pentru a intelege si mai bine, putem aminti definitiile oficiale, formale: 
Una dintre primele definiţii date marketingului social aparţine americanilor Philip Kotler şi Gerald Zaltman, care, în 1973, considerau că “marketingul social reprezintă proiectarea, implementarea şi controlul programelor de marketing care privesc acceptarea unor idei sociale”. Ulterior, Philip Kotler reformulează uşor această definiţie, considerând că marketingul social reprezintă o “tehnică de gestiune a schimburilor sociale înţelegând proiectarea, implementarea şi controlul programelor ce vizează sporirea acceptabilităţii unei idei sau acţiuni sociale de către grupurile ţintă”.
O campanie bine gandita aduce beneficii atat grupurilor tinta cat si companiei. 
Va invit sa vizionati urmatorul clip pentru a constientiza ca o cauza sociala poate fi si apelarea la grijile, temerile oamenilor si a le da de inteles ca lumea creata de media poate dauna grav perceptiei realitatii:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu