luni, 26 decembrie 2011

1. The first... Finally!


Asadar, iata-ma la prima mea postare... Si pentru ca inca mai suntem in mijlocul `febrei` Craciunului, m-am gandit sa vorbesc despre ceva ce am gasit intamplator pe internet si ce altceva puteam gasi, decat ceva legat de Craciun http://blog.etarget.ro/content-marketing/perioada-potrivita-sa-va-imbunatatiti-brandingul.html
Incep sa-mi dau seama cu fiecare an care a trecut, ca Sarbatorile nu mai au aceeasi insemnatate si cand spun asta ma refer la faptul ca marketingul a patruns sub bradul nostru de Craciun, l-a acaparat pe Mosul, ne-a acaparat pe noi. De ce spun asta? Spun asta pentru ca, cu cativa ani in urma, asteptam seara de Craciun ca sa ni se reintregeasca familia, sa luam masa impreuna, asteptam sa mergem la colindat, pe cand acum... cand ne gandim la Craciun ne gandim mai mult la ce fel de cadouri o sa facem, de unde o sa le cumparam... Si acum am zis cuvantul magic al sarbatorii `cumparam`.
Si pentru ca viata pe care o ducem acum, ne face sa fim grabiti, sa traim in viteza unde in alta parte o sa gasim sa cumparam cadouri, daca nu pe internet. Aici aveti cateva site-uri vizitate si de mine recunosc :)
  • www.Okazii.ro
  • www.e-mag.ro
  • www.strollers.ro
  • www.magicashop.ro
  • www.aoro.ro
  • www.clickshop.ro
  • www.mini-prix.ro
  • www.fashionup.ro
Si lista ar putea continua, dar cred ca deja cadourile au fost cumparate... oricum ideea principala este ca suntem foarte usor de influentat, de manipulat, iar marketingul de calitate reuseste asta cu succes.

Si daca printr-o simpla felicitare de Craciun, Coca-cola a reusit sa impuna imaginea actuala a Mosului in rosu... inchipuiti-va ce influenta poate avea o reclama buna postata pe internet, locul in care tot mai multe persoane isi petrec timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu