Pentru a nu repeta lucruri spuse de altii sau a posta teoria care poate fi gasita cu un simplu search pe google, voi incerca sa gasesc cateva exemple, studii de caz pentru a face articolul mai interesant. Cu toate astea, cautand un studiu de caz interesant am dat peste un site care explica diferenta intre marketingul social si social media marketing(marketing prin retele sociale), pe care multe persoane incluzandu-ma si pe mine aici,nu o fac. Este foarte interesant cum acestea doua se confunda chiar si pe internet si cate persoane nu fac neaparat o diferenta intre ele. Hmmm, avand in vedere cele de mai sus m-am hotarat ca acestea sunt 2 subiecte interesante care imi plac in egala masura si voi incerca sa postez, despre amandoua studii de caz interesante.
Deci, astazi vreau sa prezint o campanie de marketing prin retele sociale, dar care combina si elemente ale marketingului social. Add-ul Dove, "Dove Evolution" realizata in anul 2006 a fost parte din campania "Campaign for real beauty" si a fost efectuata pe youtube, dar principalul scop a fost sa ridice niste semne de intrebare in randul populatiei in ceea ce priveste percepta asupra frumusetii. Astfel Dove a creat o reclama care a reusit sa adune 11.400.000 de view-uri pe youtube si se estimeaza ca a adus companiei o expunere in valoare de 150.000.000dolari. In reclama Dove se foloseste de un fotomodel celebru, Stephanie Betts, care in urma unei sedinte de machiaj si apoi a photoshop-ului ajunge sa arate asa cum este pe toate banner-ele. Asta ar trebui sa ii faca pe oameni mai constienti in legatura cu perceptia de astazi despre frumos care este, intr-adevar, foarte distorsionata. Puteti vedea in filmuletul de mai jos exact reclama care a adus campaniei Dove un punct in plus in ochii consumatorilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu