sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Ce trebuie sa stie un manager pentru a ajunge in 2 zile cat mai sus in Google

Agentia de marketing online, Today’s a lansat un instrument de monitorizare a companiilor care fac reclama Google AdWords, “AdWords Competitor Monitor & Research”. Wall-Street.ro a realizat un scurt manual despre ce inseamna promovarea prin Google AdWords, care sunt costurile unei campanii si cum poti ajunge in 2 zile in fruntea Google.
Cele 6 lectii importante:
Lectia 1 - Principalele avantaje ale Google AdWords

Lectia 2 - Costurile unei campanii Google AdWords

Lectia 3 - Cum alegi perioada optima pentru campanie

Lectia 4 - De ce depinde rata de succes

Lectia 5 - Cum faci fata competitiei

Lectia 6 - Greseli ce trebuie evitate


Sper ca aceste lectii sa ne ajute sa ajungem cat mai sus in cautarile Google.

Un comentariu:

  1. Un manager in functie de domeniul sau stie mai mult sau mai putin despre cum se ajunge printre primele rezultate in motoarele de cautare Google, astfel acest articol este doar unul introductiv si pentru a starni curiozitatea acestora despre catva aplicatii care ajuta sa ajungi pe prima pagina in functie de domeniul tau de activitate.
    Ei bine cele 6 lectii de mai pus iti ofera o imagine generala si cateva informatii despre cum se face optimizarea sau in termeni economici, cum faci ca sa te promovezi singur pe internet astfel incat sa profiti la maxim de aceast mediu online.
    Astfel prin folosirea acestor informatii ca manager poti sa-ti reduci din costurile cu promovarea in alte medii din care nu sunt eficiente.

    RăspundețiȘtergere