sâmbătă, 11 decembrie 2010


Agentia de marketing Three Slices a aparut in anul 2008 dintr-o initiativaantreprenoriala si pasiunea echipei sale pentru comunicare uzalitate websi interes deosebit pentru mediul online.
Specializata in servicii de marketing pentru IMM-uri , agentia Threes Slices reuneste cu succes studii de caz si campanii de marketing neconventional, marketing politic, marketing viral, SMS marketing si marketing direct in vederea cresterii profitului si vanzarile clientilor sai.
Demarand actiuni cu rezultate pe termen lung, agentia Three Slices se adreseaza IMM-urilor romanesti interesate de tacticile neconventionale de proovare.
Cu privire la marketingul politic aceasta echipa va sta la dispozitie cu un ansablu de mijloace si tehnici moderne de marketing si comunicare. Strategiile de sensibilizare a electoratului sau studiile de piata efectuate frecvent sunt doua aspecte pe care agentia, Three Slices, le ia in calcul in dezvoltarea complexa a proiectelor si campaniilor sale de marketing politic. Echipa isi indreapta atentia nu doar spre marketingul politic, ci si catre activitatiile ce furnizeaza informatii pentru deciziile de marketing.
Agentia Three Slices este foarte constienta de importanta cercetarii de marketing in reusita unui proiect, din acest motiv realizeaza cu succes conexiuni intre strategii si tactici, intre alegerea optiunii si succes. Three Slices construieste solutii de excelenta in comunicare strategica de marca si marketingul neconventional.
Echipa Three Slices face cerecetare de marketing bazata pe eficienta financiara avand ca scop direct cresterea profitului clientului si construirea unei perceptii pozitice despre marca acestui in piata.
Obiectivul Three Slices!
Construim solutii de excelenta in comunicare strategica de marca si marketing neconventional.
Cercetarea de marketing, cerecetarea de piata sau studiile de piata reprzinta punctul forte al unei strategii de marketing reusite. De aceea, o cerceteare de piata bine facuta este extrem de eficienta si garanteaza buna desfasurare a celorlalte etape specifice strategiei de mrketing online.
Pentru a face din proiectele clientilor un real succes, Three Slices face cercetare de marketing complexa, dar si alte servicii care vin in completarea acesteia: analiza SWOT, audit de brand, internet audit, relatii publice, marketing direct, promovare, newslettering, SMS marketing.
Marca Three Slices are ca uni actionar unic firma Advanced Media Production, detinuta intergral de RaduTrandafir, strategy director la Three Slices. Agentia a fost lansata in aprilie 2008, cu o investitie de circa 25.000 euro - 30.000 euro, recuperata in 2008.
Principalele conturi ale agentiei in 2008 au fost Urban si Asociatii, Vrajitorul.eu si Urban Iulian - Senator de Ilfov- acesta din urma fiind primul proiect de marketing politic dezvoltat de Three Slices. "La finele anului 2008, cumulat cu celelalte conturi, am inregistrat o cifra de afaceri de 45.000 - 50.000 euro", a afirmat Radu Trandafir.
"Cele mai cerute servicii sunt cele de internet audit si optimizare web. Motivul este o neintelegere sau o intelegere partiala, a puterii pe care internetul o are asupra consumatorilor", a adaugat directorul Three Slices.
As dori sa inchie aceasta postare cu o opinie personala in ceea ce priveste articolul. Acesta latura a marketingului s-a dezvoltat foarte mult in ultimul timp datorita evoluitiei tehnologiei si extinderea retelelor de internet, creandu-se o acoperire cat mai mare, ceea ce permite accesul la serviciile de internet unui numar cat mai mare de oameni. Este mult mai rapid sa realizezi o cercertare de marketing ultilizand internetul decat una in mod traditional cu pixul si foaie, primul avantaj pe care ti-l da internetul este reducerea timpul necesar colectarii datelor si a altor operatiuni necesare intr-un studiu de piata.
Din ce in ce mai multi oameni au inteles importanta marketingului pentru afacerea lor, ar fii bine ca toti antreprenori sa constientizeze faptul ca fara o cercetare buna de piata, ar putea avea mari probleme in ceea ce priveste evolutia firmei pe care o conduc. Piata este si va fi mereu intr-o continua schimbare, uneori schimbari pietei sunt mai lente, alteori sunt bruste si imprevizibile, din acest motiv este vital sa studiem in permanenta piata si evolutile ei.
Eu sunt increzator in viitorul unei afaceri de acest gen, anticipez un trend ascendent puntend sa ajunga una din cele mai profitabile afaceri din tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu