vineri, 10 decembrie 2010

Google testeaza o noua platforma de marketing bazat pe localizare in Portland

Google testeaza o noua platforma de marketing bazat pe localizare pentru afacerile locale din Portland, HotSpot. Aceasta platforma este diferita de Google Boost, care reprezinta doar posibilitatea firmelor de a posta anunturi cu linkuri sponsorizate pe Google, aceste anunturi continand date de contact, evaluri, comentarii si "maps markerul" albastru, un serviciu pentru care personal nu as opta daca as detine o afacere.

In opinia mea kiturile HotSpot sunt instrumente de marketing foarte utile ce pot ajuta afacerile sa dobandeasca expunerea de care au nevoie sau chiar mai mult, sa fie evaluate online si sa aduca noi clienti. De asemenea consider ca in viitor atunci cand oamenii vor alege o locatie vor tine cont de rating-ul acesteia. Stickerul "Recomandat pe Google" are incorporata tehnologia NFC (Near Field Communications), ce permite utilizatorilor de smartphone-uri sa atinga stickerul cu telefonul si sa primeasca mai multe informatii despre afacerea respectiva.


Proprietarii de afaceri din Portland ce detin o pagina de localizare pe google pot
solicita un kit de aici: PlacesKits

In opinia mea afacerile ar trebui sa utilizeze aceste stickere deoarece oamenii sunt interesati sa afle cat mai multe amanunte depre locurile unde isi petrec timpul liber: cafenele, baruri, restaurante si nu numai. Oare cat timp va mai trece pana cand la intrarea intr-o cafenea vom vedea alaturi de carduri Visa si aceste stickere?

Surse:

http://mashable.com/2010/12/09/google-hotpot-ads/

http://mashable.com/2010/10/25/google-boost-local-advertising/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu