
Care a fost efectul obţinut?
Evident că acest casino a primit o atenţie din întreaga lume pentru această achiziţie ciudată, pe toate canalele de media mari, gen, USA Today, BBC, China Daily,CNN, FOX. Casinoul a profitat de pe urma expunerilor în media pentru o perioadă destul de lungă. Mai mult, au creat şi tricouri cu imaginea Fecioarei Maria de mai sus şi au creat un tur în jurul lumii cu "mâncarea binecuvântată", care a culminat cu organizarea unui Campionat Mondial de mâncat brânză prăjită (2005). Premiul a fost mai mult unul simbolic - 10.000$.
Ce am putea totuşi reţine din acest exemplu?
Se pare că religia poate fi folosită cu succes în crearea unui fenomen la nivel mondial. În numele actelor caritabile, casino-ul şi-a creat o imagine pozitivă în rândul consumatorilor şi a beneficiat de o promovare gratuită pe media tradiţională!
Personal, mi se pare că au mers prea departe cu sandvişul sfânt şi mi se pare incredibil că această metodă a prins atât de bine şi a avut un astfel de succes! Acest exemplu se încadrează, în opinia mea la categoria exemplelor controversate ale marketingului de guerrilla şi întăreşte imaginea mai puţin etică a marketingului.
http://www.mrlukeabbott.com/marketing/10-low-budget-guerrilla-marketing-examples/
http://bottomlinevine.com/2008/11/10-marketing-stunts-sucesses-failures/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu