miercuri, 1 decembrie 2010

PokerShare.com şi Casinoshare.com

CasinoShare este un site al PokerShare.com care în 2006 a avut o idee inedită de promovare. Oferirea de facilităţi, bonusuri, beneficii consumatorilor este una din tehnicile marketinguli de gherilă şi vom vedea în acest exemplu cum se poate realiza acest lucru.
În 2006, PokerShare lansează site-ul CasinoShare, care pe atunci nu era decât un alt casino online pentru care care nu găseau o modalitate eficientă de promovare prin media tradiţională. Aşadar, folosind tehnica oferirii unui beneficiu gratuit au creat o adevărată nebunie în rândul şoferilor. Cum? Au oferit 8000 de galoni (1 galon=3,8 litri) de combustibil câtorva sute de new-yorkezi! Aşadar, locuitorii din New-York au creat cozi imense la benzinării pentru a primi combustibil de 40$.

Care a fost efectul? După primele ore ale dimineţii, poliţia din New York a decis să oprească tot acest haos creat în trafic de site-ul CasinoShare.com - cel mai generos casino online. Numeroase persoane au rămas fără combustibil şi au trebuit să se resemneze, chiar dacă erau politicieni, poliţişti, etc.

Ce învăţăm din această campanie?
Generozitatea este un punct cheie în marketingul de guerrillă. Peste tot am citit despre acest element - gratuităţile - ca fiind foarte important pentru a atrage consumatorii pe site-ul tău, mai ales atunci când clinţii au la dispoziţie o mulţime de site-uri din care să aleagă! Oferirea gratuită de combustibil la anumite benzinării consider că a fost o metodă foarte eficientă, având în vedere că au apărut în numeroase canale media (Fox News, The New York Times, the Washington Post) şi au reuşit să ajungă în casele a peste 9 milioane de consumatori! De asemenea, câteva săptămâni mai târziu a fost reluată metoda în Los Angeles şi frenezia creată a fost la fel de mare.
Sunt de părere că metoda folosită a avut efecte de marketing uriaşe, care nu s-ar fi obţinut prin oferirea unor cupoane pe site (mai ales că era unul nou creat).
Asta înseamnă marketing de guerrillă: o eferveşcenţă în jurul unui nou produs/ servicu printr-o idee inovatoare de promovare!

Surse:
http://www.ojr.org/ojr/people/robert/200810/1543/
http://www.entrepreneur.com/marketing/marketingideas/article159484-2.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu