joi, 3 februarie 2011

Cardurile „contactless” aduc în România comerţul viitorului

Deviza aceasta "timpul inseamna bani" se aplica uneori. Dar haideti sa ne gandim, cat timp s-ar econimisi cu acest nou tip de card "contactless"; cu cat timp se reuce perioada in care se realizeaza o tranzactie...30 de secunde, maxim un minut. Am putea spune: "da, este o reusita acest card, ma ajuta mult", dar cum se intampla des in aproape toate magazinele sa pertreci o perioada buna de timp stand la coada la casa, nu cred ca acele 2 minute mai sunt atat de impoartante.
Sunt curios care vai fi pretul unui asemenea card, cat va trebui sa platim pentru a ne bucura de beneficiile unui card "contactless". Sunt de parare ca se va creea un cerc de "oameni importanti", care vor vrea sa aibe un asemenea card, oferindu-le un statut...
O alta intrebare care imi vine in minte este: "care firme de pe la noi vor beneficia de aparatele necesare perfectarii tranzatiilor contactless". Eu daca as fii sa gandesc din postura unui comerciant nu as vedea aceasta investitie nici pe departe in topul planurilor mele.
Nu vad aparitia acestui nou tip de card, ca pe cea mai mare inventie aparuta vreodata. Nici nu vreau sa ma gandesc la costurile pe care le ridica acest proiect si nu stiu daca va fii un succes. Cei de la Visa au declarat ca pana la acest momentul au fost emise 15 milioane de carduri "contactless".
Eu vad ca unica diferenta intre aceste tipuri de carduri, doar modul de utilizare, cel cu banda magnetica, se trage prin POS, acel cu cip se introduce in POS, iar acesta nou, va trebui scanat, dar ganditi-va ca cel mai mult dureaza procesare cardului, iesire bonului... deci cred ca am fost exagerat de indulgent cand am zis ca timpul necesar unei tranzactii se va reduce pana la un minut...
Desi sunt sceptic, le doresc celor de la Visa mult succes cu lansarea pe piata romaneasca a noului card, cardul "contactless" ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu