sâmbătă, 5 februarie 2011

Grupul Intercontinental Hotels apeleaza la marketingul bazat pe localizare

Faptul ca unul dintre cele mai renumite grupuri hoteliere, Intercontinental, apeleaza la servicii de marketing bazat pe localizare demonstreaza faptul ca aceste servicii tind sa fie din ce in ce mai apreciate si utilizate atat de catre companii cat si de catre utilizatori. Parteneriatul dintre Intercontinental si PlacePunch presupune transmiterea de mesaje utilizatorilor prin intermediul Twitter atunci cand acestia dau check-in in cadrul hotelurilor ce apartin grupului.

In opinia mea, serviciul PlacePunch este foarte util prin functiile pe care le indeplineste: realizarea programelor de loializare, transmiterea mesajelor, construirea unor liste de e-mailuri, o mai buna cunoastere a clientilor etc.
In decembrie 2010, Intercontinental a lansat si o aplicatie gratuita Concierge Insider Guides pentru iPad, ce permite turistilor sa obtina recomandari privind restaurante, magazine, localuri de noapte precum si sfaturi privind cultura locala, atractii si evenimente. Mai mult, faptul ca aceasta aplicatie permite de asemenea sa explorezi orase si destinatii unde sunt amplasate hoteluri din grupul Intercontinental consider ca demostreaza ca aceasta companie manifesta preocupari in ceea ce priveste inovativitatea proceselor. Aceste preocupari vin tocmai in ideea de a creste gradul de satisfactie al clientilor si de retentie a acestora.
Sursa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu