joi, 6 septembrie 2012

Conceptul magazinelor de prezentare Apple


Apple are o rețea de peste 300 de magazine proprii în 10 țări.  Magazinele de prezentare Apple urmează toate un tipar, produsele sunt aranjate exact la fel. Astfel că în orice magazin ar intra utilizatorul regăsește produsul căutat cu ușurință. Totuși cea mai mare parte din punctele proprii de distribuție ale mogulului din piața electronicelor sunt construite în jurul unor concept unice.

Decorul este minimalist, gama de produse disponibilă permițând acest lucru. Politica de lansare a produselor adoptata de Apple este că atunci când un nou produs din categoriile largi de produse este lansat, celelalte nu vor mai fi fabricate și ca atare nu vor mai fi expuse pentru vânzare.

În România exista un singur Apple Concept Store în București însă acesta nu aparține producătorului. Acesta diferă substanțial de magazinele de prezentare ale companiei. Aici de multe ori pot fi găsite chiar și 2 modele de iPhone, deși unul din ele nu mai este un produs de actualitate și nu mai este promovat absolut deloc de către compania americană.

Apple este printre puținii producători de electronice care deține o retea atât de mare de magazine de prezentare. Toate spațiile sunt gândite în amănunt și sunt întreținute foarte bine. Astfel producătorul își menține chiar și în politica adoptata pentru distribuție standardele foarte înalte cu care ne-a obișnuit.

De cele mai multe ori punctele de vânzare Apple au devenit adevărate atracții turistice din motive lesne de înțeles.
Mai jos sunt câteva imagini reprezentative pentru definirea conceptului magazinelor.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu