Familia regală
britanică a beneficiat de reînnoirea interesului public de câteva luni datorită
nunţii lui William şi Catherine. Acest eveniment atent examinat a ajutat la
modernizarea imaginii unuia dintre cele mai vechi branduri britanice.
Imaginea personalităților din familia regală este
atent controlată, la fel ca aceea a unei companii importante. De exemplu, două
portrete oficiale ale reginei şi ducelui de Edinburgh au fost prezentate în
ziua jubileului de diamant. Atitudinea lor a fost aleasă cu grijă pentru a prezenta în cea mai bună lumină monarhia britanică. O regină, aşezată ferm la
conducerea ţării sale.
Asta face familia
regală britanică un brand unic: faptul că au rămas fermi pe principii putenice.
Ca toate brandurile mari, familia regală a trebuit să evolueze şi să se adapteze lumii
moderne.
Brandul familiei
regale s-a modificat şi adaptat pentru a evita să devină un anacronism în
societatea modernă. Instituţiile regale au început foarte rapid să folosească
mediile de comunicare moderne. Oameni din toată lumea pot să-i urmeze pe
Twitter, să se împrietenească cu ei pe Facebook, să-i urmărească pe YouTube sau
pe contul oficial de Flickr.
Două site-uri
oficiale, unul pentru nunta regală şi unul pentru jubileul de diamant al
reginei au fost lansate în 2011 precum și un logo special creat pentru jubileu.
Aceste tehnici
moderne au fost utilizate pentru a mediatiza nunta regală din 29 aprilie 2011. Au fost folosite reţelele sociale pentru ca lumea să nu rateze nici cele
mai mici detalii ale pregătirilo rpentru nunta regală. Monarhia
britanică a renunţat la anumite convenţii pentru a-şi moderniza imaginea. Prin
permiterea unei persoane de rând să se căsătorească cu viitorul rege al Marii
Britanii, au arătat că sunt capabili să se adapteze lumii moderne.
Această imagine
modernă este foarte pozitivă pentru monarhie. Nunta regală a avut loc într-un
moment în care oamenii din Commonwealth nu se mai identificau cu monarhia
britanică. Putem concluziona în acest caz că rebrandingul familiei regale a fost unul de succes.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu