miercuri, 5 septembrie 2012

Rebrandingul familiei regale britanice


Familia regală britanică a beneficiat de reînnoirea interesului public de câteva luni datorită nunţii lui William şi Catherine. Acest eveniment atent examinat a ajutat la modernizarea imaginii unuia dintre cele mai vechi branduri britanice.

Imaginea personalităților din familia regală este atent controlată, la fel ca aceea a unei companii importante. De exemplu, două portrete oficiale ale reginei şi ducelui de Edinburgh au fost prezentate în ziua jubileului de diamant. Atitudinea lor a fost aleasă cu grijă pentru a prezenta în cea mai bună lumină monarhia britanică. O regină, aşezată ferm la conducerea ţării sale.
Asta face familia regală britanică un brand unic: faptul că au rămas fermi pe principii putenice.

Ca toate brandurile mari, familia regală a trebuit să evolueze şi să se adapteze lumii moderne.
Brandul familiei regale s-a modificat şi adaptat pentru a evita să devină un anacronism în societatea modernă. Instituţiile regale au început foarte rapid să folosească mediile de comunicare moderne. Oameni din toată lumea pot să-i urmeze pe Twitter, să se împrietenească cu ei pe Facebook, să-i urmărească pe YouTube sau pe contul oficial de Flickr.

Două site-uri oficiale, unul pentru nunta regală şi unul pentru jubileul de diamant al reginei au fost lansate în 2011 precum și un logo special creat pentru jubileu. 

Aceste tehnici moderne au fost utilizate pentru a mediatiza nunta regală din 29 aprilie 2011. Au fost folosite reţelele sociale pentru ca lumea să nu rateze nici cele mai mici detalii ale pregătirilo rpentru nunta regală. Monarhia britanică a renunţat la anumite convenţii pentru a-şi moderniza imaginea. Prin permiterea unei persoane de rând să se căsătorească cu viitorul rege al Marii Britanii, au arătat că sunt capabili să se adapteze lumii moderne.

Această imagine modernă este foarte pozitivă pentru monarhie. Nunta regală a avut loc într-un moment în care oamenii din Commonwealth nu se mai identificau cu monarhia britanică. Putem concluziona în acest caz că rebrandingul familiei regale a fost unul de succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu