Brandurile sunt
clar interesate de Pinterest, deși nu este sigur care ar putea fi rolul lor pe
această platformă socială în dezvoltare. Tot mai multe brandurile de renume internațional au
început să apară pe Pinterest. De exemplu, McDonald’s, Gap și Coca-Cola sunt prezente pe Pinterest.
Gap foloseşte
Pinterest în principal pentru a-şi promova produsele, cu forumuri pentru
colecţia de primăvară- vară 2012. Cu 12 forumuri şi aproape 13359 de adepţi,
pagina Gap are 789 de pin-uri.
Pentru Coca-Cola,
Pinterest este despre capturarea momentelor plăcute. Are 6 forumuri, 1781 de
adepţi şi 132 de pin-uri, majoritatea fiind fotografii cu oameni savurând o
sticlă de Coca-Cola.
McDonald’s
foloseşte rețeaua de socializare pentru a educa clienţii despre istoria brandului, mâncare,
oameni şi restaurante din toată lumea. Cu 11 forumuri şi 349 pin-uri,
McDonald’s are doar 794 de adepţi.
Adevărul este că
experţii în marketing ai companiilor nu ştiu încă dacă Pinterest ar trebui să
aibă vreo influenţă reală in comunicarea brandului. Ştiu că se dezvoltă, că atrage femeile, influenţează
puterea de cumpărare şi are foarte multă publicitate. În rest, este doar
presupunere.
În momentul de față putem spune că brandurile nu sunt sigure de modul în care ar trebui folosit
Pinterest şi sunt astfel reticenţi în dezvoluirea unei strategii. Într-un interviu cu grupul Intercontinental Hotels, un
reprezentant a declarat că lanţul hotelier vede o reală oportunitate în
Pinterest dar încă nu au găsit o modalitate să includă această platformă în
strategia de promovare a brandului.
.
Pinterest este o
oportunitate bună pentru branduri datorită aspectelor vizuale de desfăşurare,
asemănătoare cu noua opţiune Timeline pentru Facebook. Dar majoritatea brandurilor
nu au descoperit încă acest lucru. Cei care au descoperit, nu sunt dispuşi să
împartă secretul. Va fii interesant de văzut care va fii rezultatul interesului
în Pinterest: cum îşi vor face brandurile marketing pe această reţea şi cum va
fii văzut acesta de consumatori.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu