duminică, 21 noiembrie 2010

Google vs Microsoft


Pentru că am ales să urmăresc articolele despre Microsoft, am descoperit și această caricatură. inspirată. Ea face trimitere la războiul interesant de pe piața de tip web browser, unde Google și Microsoft concurează cu produsele lor, Google Chrome, respectiv, deja "clasicul" Internet Explorer.

Deşi articolul se referă la menţinerea unei cote de piaţă favorabile a Internet Explorer, eu aş vrea să mă refer acum la Google Chrome. Recent am downloadat programul Google Earth. Spre surpinderea mea, automat a fost instalat şi programul Chrome, mai mult acesta devenind broweserul primar în cazul în care aş fi accesat internetul. Mi se pare total josnică o astfel de politică din partea Google, posibil chiar un tip de concurenţă neloială şi nu cred ca Google va reuşi să-şi atingă obiectivele prin promovarea în acest fel a produsului Chrome.
Prin urmare ma bucur să aflu că aşa cum este relevat şi în cadrul articolului, Internet Explore rezistă încă în lupta cu celelalte browsere, chiar dacă în prezent se află în spatele Firefox. Sper ca pe viitor, Microsoft să-şi îmbunătăţească browserul pentru ca acesta să poată redeveni numărul 1.

PS: Acesta este cel de-al 9lea articol postat de mine, deoarece am abordat un subiect aproape identic la un moment dat cu anumiţi colegi, am preferat să mai comentez în plus încă o ştire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu