miercuri, 18 ianuarie 2012

SMO pentru promovarea zonei Lacului Sfânta Ana Articolul 8. Concluzii

În cadrul articolelelor anterioare au fost prezentate campaniile de marketing existente pentru promovare zonei Lacului Sfânta Ana și am realizat o cercetare în cadrul internetului de a afla mai mult despre promovările online privind zona. Am tras concluzia că prezența online a zonei turistice detaliate este extrem de slabă și am avut ca propunere mai multe campanii de marketing online care a avut ca scop principal atragerea vizitatorilor, în primul rând, din țară și după aceea alegerea segmentelor din strâinătate care ar fi interesați de vizitarea atracției turistice.
Datorită faptului că Facebook-ul este rețea socială cea mai populară sunt pe părere că crearea unei pagini de facebook interactiv pentru zonă este benefică. În afara promovării cu ajutorul SMO-ului sunt pe părere că plasarea bannerelor pe diverse site-uri ar fi benefice. Deoarece promovarea doar a zonei este foarte grea, am gândit că ar fi bine colaborarea cu diverse hoteluri, restaurante. Integrarea Facebook wall-ului n pagina de web a paginii de web este o altă idee care ar ajuta interactivitatea paginii. Din studiile făcute am constatat că Twitterul este a doua rețea socială după popuklaritate, ănnsă este mai des folosit de către americanii, deci este un segment care nu prea va vizita zona, însă are destule utilizatori și din țările europene.
Organizarea unor festivaluri, concerte, tabere ar ajuta mult în promovarea zonei. Ținta evenimentelor ar fi adolescenții, tinerii, care zilnic stau pe internet, deci promovare prin internet ar fi mediul de comunicare cel mai favorabil. Zona care înconjură lacul și rezervația este ideală pentru organizarea evenimentelor propuse. În rândul tineriilor sunt bine văzute concursurile care au ca premii bilete de intrare la festivaluri, astfel prin această tehnică puteam să promovăm acerb zona.
În concluzie pot să afirmez că articolele anterioare au prezentat în detaliu metodele de SMO care pot fi folosite pentru promovarea zonei, am detaliat și câteva idei interesante care ar putea promova zona turistică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu