joi, 6 ianuarie 2011

Generali Asigurari lanseaza campania de comunicare “RCA pentru parinti”




Generali Asigurari a dat startul campaniei de iarna “RCA pentru parinti”. Toti proprietarii auto care au cel putin un copil minor beneficiaza de tarife speciale, la care se adauga reduceri de pana la 25% la incheierea unei polite RCA, in perioada decembrie 2010-februarie 2011

In plus, parintii care incheie asigurari RCA in perioada campaniei au sansa de a castiga marele premiu, o vacanta la Disneyland Paris pentru toata familia. “In timp ce alti asiguratori ofera beneficii doar adultilor, Generali vine cu un vizual si o comunicare ‘copilaroase’, cu cadouri pentru copii, la incheierea politei RCA la Generali, dar si cu un premiu pentru intreaga familie, o excursie la Disneyland Paris. Am ales aceasta modalitate de comunicare tocmai pentru a atrage atentia asupra ofertei Generali si a-i determina pe cat mai multi parinti sa solicite pretul pentru RCA si de la Generali”, a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing & PR la Generali Asigurari.

Promovarea se va derula preponderent in mediul online, dar va cuprinde si componentele de BTL, outdoor si PR.

Din punctul meu de vedere aceasta metoda este un perfecta pentru promovarea tarifelor RCA din cadrul companiei. Luand in considerare situatia economica din tara noastra parintii chiar au nevoie de reduceri, mai ales tinand cont ca acest tip de asigurare este una obligatorie si nu facultativa. Excursia la Disneyland este un lucru un plus pentru care potentialii clienti ar alege Generali Asigurari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu