vineri, 7 ianuarie 2011

Buget pentru publicitate pentru P&G


Procter&Gamble, unul dintre cei mai importanţi investitori în publicitate din România şi liderul pieţei de bunuri de larg consum nealimentare, acesta vinde branduri precum Ariel, Tide, Pampers, Bonux, Fairy şi Braun, îşi majorează în acest an bugetele de promovare pe internet şi reţele sociale (Facebook, Twitter).
P&G este cel mai mare jucător de pe piaţa bunurilor de larg consum nealimentare cu afaceri de circa 350 de milioane de euro şi profit de 16,5 mil. euro în 2009 (cifrele sunt cumulate pentru P&G Distribution, P&G Marketing şi P&G Materials Management), potrivit datelor Registrului Comerţului.

Compania nu oferă nici cifre privind bugetul total de promovare, dar spune că s-a adaptat tendinţelor pieţei, în condiţiile în care tot mai mulţi români utilizează atât internetul, cât şi reţelele sociale.

Asa cum procedeaza majoritatea firmelor mari in ultima perioada, bugetul va fi folosit si pentru promovarea prin noile canale media care sunt acum in tendinta - retele de socializare.

Potrivit SF, P&G este la acest început de an şi cel mai mare investitor în publicitate pe TV, cu o dublare a numărului de inserţii publicitare în primele săptămâni din ianuarie 2011 comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Sursa:

http://www.zf.ro/companii/p-g-creste-bugetul-de-promovare-pe-internet-si-retele-sociale-7922579

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu