sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Biserica Online...

(Imi cer scuze de-acum daca am atins un subiect delicat.)
Si cum facem totul de acasa, cum am vorbit intr-unul din articolele anterioare, haideti sa (nu!) mergem si la biserica online...si haideti sa (nu!) ne spovedim la biserica pe facebook.

Probabil ca nu sunt singura care ramane surprinsa la aflarea marii vesti: biserica are site, biserica are facebook, biserica are magazin de icoane, vesminte si obiecte bisericesti. Si daca nu este destul... biserica are program live pe internet.

Intr-adevar, este vorba despre diferite credinte, care s-au modernizat fara sa fie nevoie, spun eu. Dar evident, parerea mea putin conteaza. Si, dupa cum spune titlul unui articol, "Biserica s-a adaptat: Pomelnice online pentru toti credinciosii. Biserica Ortodoxă Română ţine pasul cu vremurile moderne. Pomelnicele se pot plăti mai nou şi online, inclusiv în euro."

Parerea mea, si voi incheia cu ea, pentru a nu imi manifesta atitudinea dezaprobatoare pentru astfel de cai de promovare, pentru ca se pare ca la urma urmei se urmareste mai mult un mix de marketing (marketing religios), iar unele lucruri sunt si raman sfinte! Cred ca este astfel, un pas facut de biserica spre IT, o noua modalitate de a face bani.

Surse: http://www.diseara.ro/ro/conversatii/cultura-si-religie-12/biserica-s-a-adaptat-pomelnice-online-pentru-toti-credinciosii-1870
http://www.crestinism-ortodox.com/life/economics/shops/utensils/
http://www.bisericaonline.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu