sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Piata librariilor online se fragmenteaza

"Vanzarea de carte incepe sa castige teren in mediul online iar antreprenorii mizeaza pe acest segment, in contextul in care piata nu este inca saturata. Bugetul initial pentru un start-up in domeniul librariilor online poate sa inceapa de la cateva zeci de mii de euro iar ideile inovatoare de marketing pot da sanse mai mari de succes."

Si daca americanii reusesc, noi de ce nu am reusi? Si daca marea intrebare era, in trecut, daca vanzarea de carti online va avea succes, intrebarea de acum este: cum sa facem sa ne promovam afacerea de pe internet, mai exact libraria online, in cazul acesta.

"Sa nu uitam ca Amazon.com, un vis al multora dintre tinerii antreprenori care investesc in magazine online, a fost initial o librarie online, iar in Romania avem exemple de librarii online de succes cu cifre de afaceri mari
”, spune pentru startups.ro Liviu Taloi, consultant in domeniul e-Commerce."

In articol se vorbeste despre librariile de succes din Romania, unele incepute cu buget zero (librarie.net), altele incepute cu o investie initiala de 20.000 de euro (aproximativ) - Owline.ro.

Publicul tinta este format din persoanele cu studii superioare, care nu au timp sa ajunga prea des in librarii, dar detin un card bancar pe care il folosesc lejer pentru platile online.

Diferenta fata de concurenta este ca am adus pe piata romaneasca audiobook-uri in format .mp3, fiind o premiera in Romania download-ul legal al acestora”, precizeaza managerul Owline.ro.

Se observa o diversificare a pietei cartilor online, lucru care duce la anumite consecinte precum: importanta promovarii afacerii, ideilor inovatoare, dar si concurenta editurilor.



Surse: http://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/59348/Carti-si-audiobook-uri-vandute-pe-Internet-Un-start-up-creat-cu-20-000-de-euro.html
http://www.startups.ro/analize/piata-librariilor-online-se-fragmenteaza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu