vineri, 22 iunie 2012

BANI DIN FACEBOOK

          Sa va spun cum reuseste una din prietenele mele sa-si inmulteasca `averea` prin facebook. In primul rand vreau sa precizez faptul ca face acest lucru fara vre-o aplicatie anume, singurul lucru care o ajuta fiind talentul ei si faptul ca are un cont de facebook.

          Totul incepe cu prietenii, cu cat mai multi cu atat mai bine, si daca ceea ce postez pe perete vad si ceilalti inseamna ca `informatia decurge repede si la cei pentru care a fost postata. Facebook-ul nu este decat o forma neologista a termenului `barfa`, facebook-ul e locul in care afli cine cu cine mai e si pe unde au mai fost. La fel se intampla si in cazul mai sus mentionat. Prietena mea este manichiurista si de curand si-a deschis un salon. Fara prea multe surse si resurse apare o imagine noua care ne prezinta noua locatie, cu ceea ce are de oferit, ea. Un numar de telefon, cateva fotografii, iar primii clienti se aleg din randul prietenilor.
        
           Domnisoara primeste like-uri si se gandeste la o noua strategie de marketing, care sa-i poata aduce mai multi clienti. Cel/cea, care va da like-ul cu  numarul 100 la noua pagina creata, va primi un tratament complet si gratuit evident..




         
          Facebook-ul este o carte de vizita, este un mod eficient prin care poti face reclame, este cel mai simplu mod prin care te poti promova, prin care poti comunica cu cei din jur. Facebook castiga si el prin prizma acestor mici `intreprinzatori` tocmai prin faptul ca numarul acestora creste semnificativ.

          Si acum pe final, m-am gandit... daca tot mi-am permis sa vorbesc despre strategia prietenei mele, va invit sa-i vizitati pagina de facebook (http://www.facebook.com/pages/Retro-Nail-Saloon-Intorsura-Buzaului/235801853107989) ! Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu