O sa vorbesc astazi despre o campanie de promovare pe facebook a unui produs foarte invator. Prima masina electrica creata de Nissan, Nissan Leaf. Pe langa faptul ca acest produs a fost lansat la finele anului 2010 si a fost cumparat in anul 2011 de catre 20.000 de oameni din America, acest produs este prima masina care are o autonomie de 160 km si poate atinge pana la 140 km/h.Este foarte interesant intradevar. Astfel, pentru a aduce fanii mai aproape de acest concept si de vehicul cei de la Nissan s-au hotarat sa faca o campanie pentru a lua fani care sa participe la test drive. Conditia pentru inscriere era sa fii un "handraiser", adica sa fii inregistrat pe site-ul Nissan petru a primi newsletter, si sa postezi metode si solutii prin care se pot adresa anumite probleme de mediu.
Dupa aceasta campanie s-au ales 40 de fani pentru a participa la o zi de test drive si o prezentare a masinii. Acesti fani au fost foarte recunoscatori pentru ziua minuata pe care au petrecut-o si s-au aratat multumiti fata de ceea ce poate sa faca si cum se simte cand conduci o asemenea masina.
Datorita acestei campanii, care putem spune ca are si un carcater social deoarece este despre adresarea unor probleme legate de mediul inconjurator , dar si un caracter de feedback datorita comunicarii cu clientii. De altfel, fiind posibil acest test drive doar daca este inregistrat pentru newsletter, putem spune ca si aceasta este o activitate de promovare insa ce a strans cei mai multi fani a fost facebook-ul. Acesta este o campanie de promovare a unui produs nou si dupa cum stim lansarea si promovarea sunt puncte cheie in durata de viata a unui produs. Aceasta campanie a fost una reusita care a strans pana in acest moment un numar de 14.021 de like-uri si daca intram pe contul lor de facebook vad ca acestia comunica cu clientii in fiecare luna, acum fiind vorba de un pol pentru a vedea cate masini au fost vazute pe strada de fanii Nissan.

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu