Este foarte interesant intradevar. Astfel, pentru a aduce fanii mai aproape de acest concept si de vehicul cei de la Nissan s-au hotarat sa faca o campanie pentru a lua fani care sa participe la test drive. Conditia pentru inscriere era sa fii un "handraiser", adica sa fii inregistrat pe site-ul Nissan petru a primi newsletter, si sa postezi metode si solutii prin care se pot adresa anumite probleme de mediu.
Dupa aceasta campanie s-au ales 40 de fani pentru a participa la o zi de test drive si o prezentare a masinii. Acesti fani au fost foarte recunoscatori pentru ziua minuata pe care au petrecut-o si s-au aratat multumiti fata de ceea ce poate sa faca si cum se simte cand conduci o asemenea masina.
Datorita acestei campanii, care putem spune ca are si un carcater social deoarece este despre adresarea unor probleme legate de mediul inconjurator , dar si un caracter de feedback datorita comunicarii cu clientii. De altfel, fiind posibil acest test drive doar daca este inregistrat pentru newsletter, putem spune ca si aceasta este o activitate de promovare insa ce a strans cei mai multi fani a fost facebook-ul. Acesta este o campanie de promovare a unui produs nou si dupa cum stim lansarea si promovarea sunt puncte cheie in durata de viata a unui produs. Aceasta campanie a fost una reusita care a strans pana in acest moment un numar de 14.021 de like-uri si daca intram pe contul lor de facebook vad ca acestia comunica cu clientii in fiecare luna, acum fiind vorba de un pol pentru a vedea cate masini au fost vazute pe strada de fanii Nissan.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu