miercuri, 20 iunie 2012

Stop cancer la san-Avon

Campania impotriva cancerului la san a fost initiata in 2002 de Avon Cosmetics Romania, reusind pana in prezent sa educe, sa informeze in privinta diagnosticarii precoce a cancerului la san si sa faca constiente de gravitatea bolii peste 80% din femeile care traiesc in Romania.
Astfel in anul 2002 a avut loc prima campanie “O simpla atingere iti poate salva viata!” care a avut ca rol strangeri de de fonduri.
In anul 2003 a fost prima donatie - Institutul Oncologic Bucuresti “Prof.Dr. Al.Trestioreanu” (IOB) in valoare de 60.000 USD; donatia a constat intr-un detector gama al starii ganglionilor santinela (premiera medicala in Romania).
In anul 2005 s-a donat Institutului Oncologic “Ion Chiricuta” din Cluj in valoare de 300.000 USD camere gamma de scintilatie si aavut loc primul mars roz din Romania organizat pe 1 octombrie la Bucuresti (marsul a pornit din Piata Charles de Gaulle si s-a incheiat in Piata George Enescu, unde toti participantii au alcatuit conturul funditei roz – simbolul luptei impotriva cancerului la san).
In anul 2006 a avut loc o donatie IOB in valoare de 150.000 USD si s-a desfasurat in continuare campania educativa “1 din 8 femei”.
In anul 2007-a avut loc o donatie pentru Spitalul Sf. Spiridon din Iasi in valoare de 150.000 USD  si s-a continuat  campania educativa “1 din 8 femei” (mars roz alaturi de Loredana Groza, care a compus special pentru aceasta campanie melodia “Afla ca esti bine!”), lansarea primului site dedicat campaniei “1 din 8 femei - Afla ca esti bine”: www.stopcancerlasan.ro.
Campania “1 din 8 femei” castiga premiul Best Innovative Media la AD’OR si este premiata cu un leu de argint la prestigiosul festival Cannes-Lion, la categoria “Cea mai buna campanie sociala”, acesta fiind primul premiu castigat vreodata de Romania in aceasta competitie internationala.
In anul 2008, in calitate de partener principal, se lanseaza alaturi de Fundatia Renasterea a Unitatii de „Diagnostic Mobil - San si Col uterin”, destinata femeilor din comunitatile care au acces limitat la investigatii medicale. (150.000 USD) si sponsorizarea Fundatiei Oncohelp pentru finalizarea lucrarilor primului Spital de Oncologie din Timisoara (150.000 USD).
In anul 2009 se finalizeaza constructiei clinicii de oncologie din Timisoara, unde peste 900 de pacienti vor putea beneficia anual de servicii medicale gratuite. In perioada noiembrie 2009 – aprilie 2010 au fost tratate deja 1300 de cazuri. Suma finala de sponsorizare a proiectului a fost de 375,000 RON.
Parte din aceeasi campanie, in perioada 1-8 octombrie in Piata Operei din Timisoara au functionat centre de informare unde voluntari special instruiti au acordat asistenta in privinta preventiei acestei maladii.
Avon a sprijinit in continuare proiectul Diagnostic Mobil San si Col uterin initiat de Fundatia Renasterea. In 2009 au fost deservite 25 de sate din 13 judete si 9700 de femei cu venit scazut au beneficiat de serviciile mamovanului; Unitatea mobila a functionat 313 zile si a efectuat 8613 teste Babes Papanicolau si 4807 mamografii. Proiectul continua si in 2010. Suma sponsorizarii a fost de 100,000 euro.
Realizarea campaniei educative Afla ca esti bine – Oglinda, prietena mea cea mai buna la nivel national. Au informat aproximativ 8 milioane de femei din mediul rural si urban, folosindu-ne de diferite canale media (reviste, cinematografe, outdoor, brosuri) si de sprijinul voluntarilor nostri.
Realizarea campaniei neconventionale Avon Movie For Life in cadrul festivalului digital Kinofest a continut 26 de filme de scurtmetraj pe tema cancerului la san.
In anul 2010 Avon continua proiectul Diagnostic Mobil San si Col Uterin alaturi de Fundatia Renasterea.S-a donat aparatura medicala catre Institutul Oncologic Ion Chiricuta din Cluj.
In acelasi an a mai fost realizata si campania educativa “A promite inseamna a face! Promite sa mergi la control!” Marsul promisiunilor: Cluj (23 septembrie) si Bucuresti (1 octombrie).
In anul 2011 Avon a donat un ecograf ultraperformant catre Centrul Oncologic OncoHope din Craiova (115,000 USD) si a contribuit la achizitionarea unui Computer Tomograf pentru Centrul OncoHelp din Timisoara (140,000 USD). A continuat proiectul Diagnostic Mobil San si Col Uterin alaturi de Fundatia Renasterea, proiect prin care peste 15.500 de femei din mediul rural si cu venituri scazute au beneficiat anul trecut de serviciile mamovanului (mamografii si teste Babes Papanicolau). Valoarea sponsorizarii Avon catre Fundatia Renasterea pentru acest proiect este de 140,000 USD.
Anul acesta, Avon sarbatoreste zece ani de lupta impotriva cancerului la san. In acesti ani, compania a reusit sa stranga peste 2 milioane de euro, sume care a provenit din vanzarea produselor “cu fundita roz” din cataloagele Avon.
Cu ocazia aniversarii de zece ani, Avon lanseaza primul produs local dedicat strangerii de fonduri - cerceii “Fundita Promisiunii” - si anunta prima Ambasadoare Avon Romania a ”Campaniei pentru sanatatea sanilor”: Andreea Marin Banica va fi imaginea noului produs si a campaniei in 2012.
De asemenea, incepand de anul acesta, Avon va adopta o noua modalitate de strangere de fonduri pentru lupta impotriva cancerului la san,prin intermediul donatiilor directe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu