joi, 21 iunie 2012

"Salvează Crăciunul", campania socială numărul 1 a Facebook-ului din România

Campania "Salvează Crăciunul", organizată de Gândul.info şi Ştirile ProTV pentru ajutorarea copiilor nevoiaşi din Valea Plopului şi Valea Screzii, a înregistrat un impact fără precedent în online-ul românesc.
Prin această campanie, utilizatorii au fost invitaţi pe www.salveazacraciunul.ro şi pe pagina de Facebook www.facebook.com/SalveazaCraciunul să dea un like pentru ca un euro să fie donat acestor copii de către sponsorii iniţiativei. Suma iniţială pusă în joc a fost de 10.000 de euro şi a fost în întregime acoperită cu "like"-uri într-o oră şi jumătate.
Mai mult, în doar câteva zile, campania a ajuns pe primul loc în topul tuturor campaniilor sociale româneşti organizate pe Facebook, strângând peste 90.000 like-uri şi depăşind orice recorduri de creştere.
Succesul înregistrat încă din prima zi a determinat organizatorii să depună toate eforturile pentru mărirea sumei pe care îşi propuseseră să o colecteze în cadrul acestei campanii - 10.000 de euro.
Astfel, sponsorilor iniţiali - Fundaţia Vodafone, Volksbank şi Alico - li s-au alăturat GlaxoSmithKline, Europharm, Medlife, Procter&Gamble, Opel şi McDonald's - asigurând până acum prin donaţiile lor echivalentul a circa 50.000 de euro. La această sumă se adaugă 24.000 de lei strânşi de angajaţii PRO TV, instituţie parte a campaniei.
La sfarsitul campaniei eu reusit sa stranga banoii propusi astfel incat copiii din Valea Plopului şi Valea Screzii au avut parte de un Craciun mai aproape de adevar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu