joi, 21 iunie 2012

Thank you mom!!! P&G

    Am tot cautat eu de cand postez pe acest blog campanii mai interesante pentru a scrie despre ele. In seara asta a fost seara mea buna si am gasit nu una ci doua campanii de succes care merita mentionate. Prima se refera la Jocurile Olimpice si cum toate companiile care sponsorizeaza Jocurile Olimpice din acest an au incercat sa se promoveze mai mult decat cu numele.
    Campanie despre care o sa vorbesc este realizata de cei de la Procter&Gamble care au ales sa se promoveze intr-un mod ingenios, care trimite mesajul exact in sufletul sau din sufletul participantilor. Dupa cum stim cu totii, aceasta companie nu are foarte multa treaba cu cea ce se intampla la Jocurile Olimpice. Asa ca pe ce credeti ca s-au bazat cei de la P&G in campanie? Au considerat ca cei care au ajuns la Jocurile Olimpice  au fost ajutati prin felul in care au fost crescuti de catre mamele lor si ca in acest an ar trebui sa multumim mamelor pentru tot ce fac pentru noi ca sa ajungem cineva.
    A fost o campanie desfasurata in acest an la inceput si care a atins sentimentele tuturor celor implicati. Amploarea evenimentului a fost mare si pe langa faptul ca a fost creat un manifest al campaniei pe youtube, s-a creat un cont de twitter si unul de facebook acompaniat de o aplicatie pentru transmiterea multumirilor, pentru a sustine aceasta campanie.De asemenea cei de la P&G au creat si un site special pentru promovarea unei astfel de campanii. Pe contul de facebook se puteau posta mesaje de multumire prin aplicatie pentru mame si cei de la Procter&Gamble au facut chiar si o compilatie cu mamele celor ce participa la acest eveniment sportiv, clip pe care il puteti urmari mai jos:

    Rezultatele campaniei au fost impresionante si desi cei de P&G nu au dezvaluit suma pe care au investit-o in toata campania, neoficial, se spune ca a fost campania de cea mai mare amploare realizata de acestia. Cifrele exacte care vorbesc despre ceea ce a insemnat campania sunt cam asa: 509 857 like-uri pe facebook, 2492 de multumiri pentru mamici prin aplicatia pusa la dispozitie de P&G, peste 311 000 de vizualizari pe youtube si 7432 de urmaritori pe twitter. Cel mai impresionant lucru din aceasta campanie este spotul creat pentru youtube care sunt sigura ca a determinat foarte multi oameni sa faca acelasi lucru, chiar daca nu public, pe facebook, si anume sa multumeasca mamelor.
   Ce este si mai interesant la aceasta campanie? Inca se desfasoara!!!!Adica nu e tarziu sa ziceti multumesc mamelor si sa aratati tuturor cat de mult va iubiti mamele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu