duminică, 23 ianuarie 2011

Vodafone creste numarul de clienti datorita serviciilor accesibile

Datorita dinamicii pietei si a contextului concurential Vodafone Romania a decis sa isi extinda gama de servicii prin comertul electronic. In acest sens a ales iQuest ca furnizor principal si integrator al magazinului virtual.
Scopul aplicatiei este de a atrage noi clienti in mediul electronic, de a mari ratele de conversie precum si dimensiunea medie a comenzilor si de a creste loialitatea consumatorilor. Solutia e-shop se bazeaza pe platforma ATG, solutia de comert electronic folosita de cele mai renumite branduri din lume. iQuest este furnizor de solutii bazate pe platforma ATG pentru Europa.
Printe provocarile majore ale proiectului se numara timpul foarte scurt de dezvoltare si implementare, precum si integrarea cu celelalte sisteme existente in cadrul companiei Vodafone.
Echipei iQuest i s-a cerut sa implementeze, sa integreze si sa personalizeze solutia pentru Vodafone Romania dezvoltand si configurand:
- catalogul de produse
- instrumente puternice de marketing online
- interfata grafica usor de folosit
- integrarea aplicatiei cu celelalte sistemeVodafone.
Parerea mea este aceea ca e-shop-urile vor prelua incet dar sigur prim-planul in comertul romensc. Ponderea celor care incep sa faca tranzactii online incepe sa creasca si la noi in tara. Este mult mai usor sa faci cumparaturi online, elimindu-se in acest fel, cheltuielile cu deplasarea, timpul pierdut si multe alte aspecte negative. Este o alegere buna investirea si dezavoltarea comertului electronic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu