marți, 13 decembrie 2011

(art. 5)Stiaţi că există...ARMO?

Comerţul online este segmentul cu cea mai rapidă dezvoltare al comerţului din Romania, în condiţiile în care accesul la Internet şi utilizarea serviciilor online sunt în continuă creştere. După cum am specificat şi în articolele anterioare principalele avantaje ale acestui tip de comerţ pentru consumatori sunt cele de acces facil la o gamă completă de produse, simplitatea comparării şi a alegerii ofertelor, siguranţa tranzacţiilor, economia de timp şi de bani.

Citind articole despre "comerţul online" am aflat că există Asociaţia Romană a Magazinelor Online ARMO, şi au considerat necesară elaborarea unui Cod de Bune Practici pentru Comerţul Online, ţinând cont de condiţiile specifice în care se desfăşoară activitatea magazinelor online, cum ar fi cele care se leagă de livrarea şi/sau plata la distanţă a produselor.

După cum au declarat pe siteul propriu (http://www.armo.ro/articole-presa/comunicate-de-presa/ ) au ca obiectiv principal susţinerea dezvoltării comerţului online în România, ca metoda cea mai modernă şi mai eficientă de comerţ retail, sigură şi ce oferă avantaje şi beneficii clare consumatorilor, prin comparaţie cu metodele de comerţ tradiţionale. La numai două săptămâni din momentul lansării oficiale(care a avut loc in luna august 2010), a atras peste 100 de cereri de aderare, şi a fost recunoscută ca asociaţie reprezentativă pentru mediul de comerţ online din România. “Este un rezultat foarte bun care arată, pe de o parte, interesul mediului de comerţ online din România pentru o maturizare şi profesionalizare a acestui tip de activitate, şi, pe de altă parte, faptul că structura propusă prin Asociaţia Romană a Magazinelor Online ARMO este apreciată de majoritatea operatorilor ca fiind cea mai potrivită şi reprezentativă structură asociativă pentru întreaga industrie de comerţ online românesc,” a declarat Marius Ghenea, preşedintele Asociaţiei Române a Magazinelor Online.

Acest Cod de Bune Practici reprezintă ca în toate cazurile o declaraţie de principii a comercianţilor, membri ai ARMO cu rolul de a respecta interesele tututor consumatorilor acestor magazine online. Dacă un membru nu respectă o perioadă de trei luni consecutive regulile de bune practici, el poate fi exclus din ARMO.
Marca de încredere ARMO este utilizată de membri Asociaţiei cu un jpg în site-ul propriu, cu link activ către site-ul ARMO.

Mai sus am prezentat căteva dintre magazinele care beneficiază de "încrederea" ARMO.

Consider că ARMO este un pas important în dezvoltarea comerţului online din Romania, dar mai ales în câştigarea încrederii cumpărătorilor…sincer nu am comandat pana in momentul de faţă de multe ori din RO(max de 10 ori), dar dacă pe viitor voi face, cu siguranţă va fi un mare avantaj siteului dacă are sigla ARMO.

... In articolul următor voi prezenta Codul de bune practici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu