joi, 17 noiembrie 2011

art 1. Marketingul pe internet prin prisma blogului IQads

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din România cu o audienşă de peste 150.000 de unici lunar. IQads este o marcă a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Caţavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte şi SMARK ( www.smark.ro), comunitatea profesioniştilor în marketing din România.
Secţiunea Digital.IQads.ro componentă a blog-ului IQads.ro, se concentrează asupra marketingului digital, de publicaţii online sau în reţelele de socializare, pâna la Search Engine Marketing.
IQads a lansat această secţiune dedicată industriei de digital marketingdin România în data de 12 apşrilie 2010.

Aceasta fiind o extensie a rubricii Digital IQ, începută în 2009pe IQads, secţiunea conţine ştiri, review-uri de campanii româneşti şi internaţionale, inteviuri, studii de caz, dar şi editoriale semnate de profesionişti ai domeniului care au demonstrat că vor să sprijine dezvoltarea industriei.
Prin conţinutul oferit, Digital.IQads.ro, şi-a propus pe termen lung să contribuie la creşterea industriei de digital marketing.
Făcând primul pas prin crearea unei punţi de comunicare între agenţii interactive, clienţi, agenţii de media, regii, publisheri, consultanti pentru ca problemele inerte oricăriu început de drum să fie explicate pe larg şi discutate.
“Această abordare editorială, orientată spre tratarea problemelor concrete cu care se confruntă profesioniştii în digital marketing, a fost inspirată de discuţiile observate între reprezentanţii industriei atât la conferinţe sau în întâlnirile informale, cât şi în reţelele sociale. Din păcate, aceste discuţii se pierd în vânt sau în torentul de mesaje de pe Twitter, fără a da naştere unor acţiuni concrete. Cel mai grav e, însă, că ele rămân în cercul nemulţumiţilor, fără să ajungă niciodată de partea cealaltă a baricadei. De aceea, ne-am propus să construim un homepage al industriei de digital marketing, un loc în care nu numai să strângem informaţii şi opinii despre toate proiectele online remarcabile, dar şi un loc în care fiecare dintre părţi îşi poate expune pe larg punctul de vedere, pentru a fi mai bine înţeleasă de cealaltă.” a declarat Ana Militaru, coordonatoarea proiectului Digital.IQads.ro, având o experienţă în jurnalismul de publicitate de trei ani şi jumătate, ultimul an fiind dedicat dezvoltării rubricii Digital IQ.
Subiectele abordate în cadrul Digital.IQads.ro acoperă întreg spectrul marketingului digital.
Rubricile conţin nu numai informaţii despre proiectele recent lansate, despre trenduri şi noi tehnologii, ci şi articole de opinie: despre campanii digitale - în cadrul rubricii Reviews (echivalentul Analizelor de reclame de pe IQads), despre conţinutul prezentărilor şi despre prestaţia speakerilor la conferinţe şi la alte evenimente de profil –la rubrica Evenimente.
Rubricile cu rol exclusiv educativ sunt Studii de caz şi HowTo, care reunesc mini-tutoriale despre aplicaţii şi tool-uri online.
Rubrica La birou aduce în prim-plan atât atmosfera din agenţii, cât şi oamenii din umbră, care se exprimă mai mult în reţelele sociale decât în presă.
Profesioniştii industriei îşi pot exprima opiniile pe Digital.IQads.ro în cadrul rubricilor Insider şi Editoriale. Insiderele sunt opinii despre o anumită temă, solicitate periodic câte unui profesionst al industriei, în timp ce Editorialele acordă libertate deplină celor invitaţi să fie editorialişti permanenţi. E vorba, de manageri ai câtorva dintre cele mai reputate agenţii interactive din România: Bogdan Niţu (general manager, Webstyler), Bogdana Butnar (managing director & head of strategy, MRM Worldwide România), Radu Ionescu (managing director, Kinecto), Mihaela Bârsan (CEO, FourHooks), Mugur Patraşcu (managing partner, iLeo).

Campania de lansare vorbeşte despre probleme ale industriei de digital marketing din România identificate de editorialişti şi dezvoltate în primele lor materiale de pe Digital.IQads.ro.

Echipa din cadrul IQads care a lucrat la dezvoltarea proiectului şi la campania de lansare este formataă din: Ana Militaru (senior editor şi project manager al Digital.IQads.ro), Miruna Antonescu (marketing director), Andrei Retegan (art director) şi Costin Radu (managing partner).





Un comentariu: