miercuri, 23 noiembrie 2011


II.Realizarea website-ului firmei Jack Daniel’s Tennessee Whiskey

Daca in articolul anterior am vorbit despre importanta marketingului pe internet in acest articol o sa identific etapele si principiile realizarii site-ului http://www.jackdaniels.com/ .

Pentru inceput este necesar sa vizitam site-ul http://www.jackdaniels.com/ , pentru acest lucru mai intai trebuie sa declaram tara de provenienta , limba materna , ziua ,luna si anul nasterii deoarece este un website internationalizat si are la baza motive de comunicare ( fiecare persoana poate comunica in limba ei materna) dar si din motive de responsabilitate sociala ( consumul de alcool este interzis persoanelor sub 18 ani si poate dauna grav sanatatii) .

Din fericire acest web-site arata foarte bine, are un aspect modern, informatii din plin, concursuri, noutati,istoric, distilerie, retete, evenimente si responsabilitate.

Jack Daniel’s este un wiskey foarte recunoscut si apreciat de consumatorii sai si o sa descoperim impreuna cat de apreciat este si de cyberconsumatori, cat de vizitat este website-ul si cum reuseste sa se promoveze cu ajutorul internetului intr-o pagina web.

Avand in vedere faptul ca Jack Daniel’s este in top iar romanii consuma in jur de 360.000 de litri numai in primul semestru al acestui an am fost foarte interesata sa vizitez si sa evaluez website-ul acestui brand.

Daca doriti sa aflati mai multe informatii referitoare la concurentii sai si statistici referitoare la aceasta marca accesati: http://www.ziare.com/articole/marci+whisky.

Din perspectiva mea, un website reprezintă cel mai important instrument prin intermediul căruia organizaţia Jack Daniel’s poate profita de oportunităţile existente în mediul virtual.

Realizarea unui astfel de instrument, deşi poate sa para usoara, necesită o înţelegere profundă a potenţialilor utilizatori, a ce anume aceştia se aşteaptă să descopere pe site-ul vizitat, unde anume să găsească informaţia căutată, şi felul cum cred că aceste informaţii vor fi prezentate.

Site-urile Web apreciate de către utilizatori iau în considerare elemente care ţin de psihologia vizitatorilor, aşteptările şi preferinţele acestora. În acelaşi timp, „crearea aplicaţiilor Web reprezintă un factor al succesului care se dezvoltă tot mai mult pe zi ce trece, la fel ca şi pretenţiile utilizatorilor, individuali sau organizaţionali.

Etapele realizării site-ului organizatiei Jack Daniel’s

Realizarea unui website cuprinde patru etape:

· planificarea

· pregătirea

· crearea

· implementarea

In prima faza de planificare a realizarii site-ului este necesara identificarea obiectivelor de marketing, iar pentru firma noastra obiectivul principal este acela de crestere a notorietatii cat si a vanzarilor iar de partea cealalta cumularea de informatii referitoare la clientii sai.

Apoi trebuie sa alegem tipul site-ului iar firma noastra a optat pentru un site de prezentare a organizatiei cat si a personajului Jack Daniel’s, a distileriei fiind cea mai veche din Europa cat si a produselor sale insa avand grija sa nu transforme site-ul intr-un magazin virtual.

Este un site bazat si pe relatiile cu cybernavigatorii sai oferind chiar si elemente de divertisment.

Costurile crearii si operarii site-ului fac parte tot din faza de planificare, urmate de elemente logistice cum ar fi :

· spaţiul pe server

· lungimea de bandă

Identificarea vizitatorilor potenţiali, a profilului lor demografic atunci cand suntem nevoiti sa introdecem tara de provenienta cat şi a aşteptărilor pe care le vor avea reprezintă un alt element important care trebuie stabilit în această etapă iniţială.

Selectarea instrumentelor de realizare a website-ului : crearea unor pagini direct în codul sursa HTML, sau un limbaj de programare adaptat pentru aplicaţiile din Internet, precum Java RMI, DCE, DCOM, ASP sau PHP. Sau se poate opta pentru utilizarea unui program din categoria editoarelor HTML, care generează pagini web într-un mod vizual, exemplele din această categorie incluzând Microsoft FrontPage, Macromedia DreamWeaver, Adobe PageMill sau NetObject Fusion. De asemenea, în această fază se ia decizia în ceea ce priveşte realizarea unui server Web propriu sau închirierea unui spaţiu de găzduire pe serverul unei companii specializate în acest tip de serviciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu