miercuri, 30 noiembrie 2011

SMO pentru promovarea zonei Lacului Sfânta Ana Articolul 3. Importanța SMO-ului, tehnici de SMO utilizate

Optimizarea pentru Social Media (SMO) reprezintă utilizarea social media pentru a atrage vizitatori către un conținut online.

Conform cu http://en.wikipedia.org/wiki/Social_media_optimization, optimizarea prin media social, se poate realiza prin două metode, cu adăugarea caracteristicilor proprii mediei sociale pe website-ul companiei, cum ar fi: RSS feeds (un format web utilizat pentru încărcarea online a celor mai recente știri), social news (știri încărcate pe un website de către cititori), butoane de ”share” (folosite de către cititori pentru a împărtăși online o informație), instrumente de rating (cititorii pot da note/calificateive unei informații online), instrumentele de sondaj de opinie, facilkități de inserare de imagini și material video de către cititorii website-ului. Celălat grup de tehnici sunt reprezentate de activități de promovare în social media, cum ar fi: blog-urile, inserarea de comentarii pe blog-urile altora, participarea la grupuri de discuții online, publicarea frecventă de conținut pe profilele companiei/brandului/produsului din social media (Facebook, Tweeter, LinkedIn etc.).

Se observă că, companiile integrează social media din ce în ce mai mult în strategia lor de marketing, pentru activități precum dezvoltarea de produse, recrutarea de personale, implicarea angajaților, creșterea satisfacției clienților etc. Avantajul principal al promovării prin social media, este atragerea rapidă a publicului, dar are și dezavantajul lui, pentru că are effect scurt. Având în vedere pe acest dezavantaj, trebuie creat o strategia fluctuantă, cu repetații, cu referințe etc. Este clar că numărul de vizitatori la o postare este cel mai mare în primele 5 ore, după aceasta numărul cititorilor, comentatorilor scade. Deci trebuie actualizate temele, trebuie dezvoltat relații cu cât mai mulți vizitatori, și trebuie menținut contact cu cititori. În present avem impresia că orice știe să promoveze cu success în rețelele sociale, dar de fapt nu este așa. Trebuie cunsocut bine ce înseamnă marketing, promovare, care sunt elementele lor, efectele lor pozitive și negative.
În continuare voi cerceta și analiza avantajele cheie ale social media marketing. Integrarea mediei sociale în pagina de web, ajută în creșterea numărului de vizitatori pe site, pentru că, doar cu un singur Like, este posibil ca minim 5 persoane să din grupul de prieteni să intre pe pagina respectivă. Este posibil ca notorietatea brandului să crească în rândul grupurilor de utilizatori targetate, care este ușor de făcut, prin utilizarea postărilor segmentate. După analizarea potențialelor efecte positive, sunt convinsă că, SMO a devenit o strategie pe care ar trebui să o implementeze toate comapniile, pentru că cei care folosesc deja social media în comunicarea noutăților, sunt mai populare. Blogurile sunt elemente imporatnte ale promovării conținutului optimizat pentru trafic și de achiziție de legături în cadrul rețelelor sociale. Așa cum a fost prezentat și până acum, SMO a fost identificat ca marketing online, și nu ca o strategie de SEO. Pentr optimizarea mediei sociale trebuie făcut o expertiză de cercetare a cuvintelor cheie a conținutului social. În timp ce conținutul este planificat pentru rezultate cu anumite segmente, trebuie creat și o strategie adaptabilă de marketing online, care să permite introducerea pe piață a conținutului de promovare social bazată pe monitorizrea tendințelor social. Pentru mărirea relevanței strategiei de marketing pe plan social, cuvinetele cheie de căutare și temele sociale ce reprezintă interesele clientului sunt luate în editorial programate pentru web. Crearea de conținut și de promovare este coordonat în toate domeniile funcționale cum ar fi: publicitate, relații publice și marketing. Găsirea de conținut este îmbunătățită prin găsirea de cuvinte cheie relevante și de optimizare a subiectelor sociale. Conținutul social este relative ușor de găsit prin căutare, ceea ce ajută în îmbunătățirea vizibilității brand-ului pe web.

Pe baza celor trei articole publicate până acum despre avantajele, importanța și tehnicile de SMO, precum și analiza celui mai mare rețele sociale, este evident că mai ales pentru promovarea unei zoen turistice, atracțiune, utilizarea mediei sociale este cea mai avantajoasă. Se observă că social media se bazează pe sinceritate, corectitudine și împărțirea opiniilor, prezentarea unei atracțiuni turistice este benefică, pentru că dacă într-adevăr frumoasă atunci este fortae posbil ca vizitatorii să promovează mai departe pentru potențiali vizitatori, astfel creând o platform de promovare credibilă și interactivă. Înainte de a intra în dezvoltarea unei campanii de marketing social pentru promovarea zonei Lacului Sfânta Ana, voi studia și analiza în detaliu, campanile și promovările existente offline și online. Articolul viitor va cumprinde pe aceste metode de promovare a Lacului Sfânta Ana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu