luni, 28 noiembrie 2011

Social media: cat de simplu, ieftin si ingenios este sa te promovezi pe internet

Acest video mi-a atras atentia din prima: afacere proprie, publicitate online.
(http://www.youtube.com/watch?v=cHRMV9Y4G_I) Acest simplu lucru il poate demonstra un American pe nume Jason Sadler din New York, are doar 26 de ani si se poate lauda cu o afacere proprie, foarte ingenioasa.


Jason vinde un spatiu publicitar total neobisnuit: o parte a garderobei sale. A lucrat in domeniul marketingului inainte de a-si infiinta propria companie in 2008: www.iwearyourshirt.com . Poarta orice tricou ii cer clientii sai iar apoi utilizeaza retelele sociale pentru a promova tricourile. Pe parcursul zilei el poarta tricourile, se plimba, le face poze, apoi le pune pe blog, pe Twitter, schimba profilul pe Facebook, apoi face un video care il pune pe youtube si il impartaseste si pe acesta admiratorilor de pe Facebook, video in care isi foloseste creativitatea si umorul in legatura cu compania pe care o promoveaza in acea zi. Este o modalitate foarte usoara de a vorbi despre diverse teme pe care le promoveaza.



De asemenea, tine un show online in fiecare zi la ora 3, unde interactioneaza cu prietenii, cu fanii, in ceea ce se cheama “social media” .

Ceea ce este foarte interesant este cum isi stabileste acesta pretul, in functie de ziua calendaristica. Sadler vinde aceasta promovare cu 1 dolar pentru 1 ianuarie si 365 dolari pentru 31 decembrie. Doar prin aceasta idee genioasa Jason
+ castiga aproximativ 80.000 de dolari pe an si are pana la 300.000 de vizitatori pe website in cele mai bune zile, iar in general alte 18.000 de persoane ii urmaresc webcastul. Ce companie nu si-ar dori sa trimita un mesaj unui numar de 20.000 de persoane cu doar 300 dolari pe zi??

Ca totul sa nu se termine asa de simplu, New York-ezul isi va extinde serviciile inchiriind alte persoane care sa poarte tricouri in alte zone ale Americii. Din pacate, la noi acest lucru inca ar fi vazut ca ceva “de pe alta lume” si poate nu ar prinde asa repede la public dar este o idee de luat in calcul pe viitor, pentru diverse companii care vor sa economiseasca bani dar si sa iasa din banal. Exista foarte multe modalitati prin care se poate ajunge la consumator facandu-ti publicitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu