joi, 12 ianuarie 2012

SMO pentru promovarea zonei Lacului Sfânta Ana Articolul 7. SMO integrat in structura site-ului

In articolele anteriorea au fost prezentate cateva idei de promovare a zonei prin Facebook si prin utilizarea blogurilor. Metodele de promovare prezentate au fost parte al SMO-ului de promovare. Aceasta ramura a SMO-ului face referire doar la actiunile externe ce se efectueaza asupra unui site in paginile retelelor de socializare (Wall pe facebook, Tweeturi pe Twitter, etc.), promovarea pe forumuri de discutii si bloguri, si alte siteuri cu caracter de socializare. Astfel prin acest SMO de Promovare se poate mari populariatatea site-ului si se poatye promova zona unie clientala bine definit.
O alta metoda de optimizare pentru retelel sociale este SMO Integrat in structura siteului care se ocupa strict de facilitatile oferite de retelele sociale. Putem enumera printre acestea Like Box-ul de la facebook, care ofera o mini fereastra cu pagina de facebook,butonul de Like al facebook-ului, butonul de Tweet de la Twitter, butonul de Digg de la retea Digg, mai nou butonul +1 de la Google Plus, etc. Aceste pluginuri sunt destule si nu le voi enumera in aceast articol, ele putand fi exemplificate prin pluginul de la sfarsitul articolului, ce va ofera posibilitatea de a da Share la acest articol (chiar va si sfatui sa faceti acest lucru). Ideea este foarte simpla, benefica, crescand astfel posibilitatea vizitatorilor din siteul dumneavoastra de a raspandi siteul din diverse interese: culturale, noutati, amuzamente, etc... De asemeni aceste pluginuri nu se limiteaza doar la cateva butoane ci si la diverse module ale retelelor sociale ce ofera stiri, diverse sondaje de opinie, comentarii, etc.
Se observa ca tehnicile acestia sunt foarte des utilizate de catre majoritatea paginilor de web. Avantajul consta in interactivitatea. O pagina de web static nu este deloc interesanta, vizitatorul devine plictisit, nu este conectat la nici o retea sociala. In schimb conectarea paginii cu mai multe retele sociale. Diferenta dintre Social Media Optimization si Social Enginee Marketing este ca in SMO traficul provine nu din motoarele de cautare ci din alte surse, astfel obtinem o optimizare duala atat din siteurile de socializare cat si din google, tinand cont ca si siteurile de socializare se indexeaza la randul lor.
Avantajele SMO spuse de Rohit Bhargava care a initiat acest termen:
- Intarirea linkurilor ce face referinta la siteul dumneavoastra;
- Posibilitatea ca linkul dumneavoastra sa fie etichetat mult mai usor;
- Imbunatatirea popularitatii continutului din site-ul dumneavoastra;
- Incurajarea de MashUp;
- Conectarea cu mai multe comunitati de utilizatori;
- Distribuirea continutului cu o usurinta mult mai mare;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu