vineri, 13 ianuarie 2012

Super idee de marketing



     Pierzand timpul pe internet (in scop nobil, promit!), am gasito idee foarte foarte buna de marketing. Am aflat cum o marca de ciocolata a devenit cel mai popular brand de orice fel de pe facebook in Grecia! Foarte interesant, nu? 
     Intr-adevar, marca nu o ducea foarte rau, avea deja 85,000 de fani pana sa lanseze campania, dar a reusit efectiv sa-si tripleze numarul de fani in doar doua luni. Si ideea este foarte simpla. Dar geniala in acelasi timp. A folosit un truc in fata caruia cu totii cadem in plasa. Personalizarea. Parerea mea este ca cel mai bun atu al unui produs, serviciu sau brand este personalizarea. Vorbesc strict in termeni de promovare, nu de functionalitate.
     Mai jos voi posta un scurt video care vorbeste despre campania respectiva. Stim cu totii engleza, deci banuiesc ca nu se supara nimeni. Si, sincer, va recomand sa-l vizualizati. Are doua minute jumatate, dar merita fiecare secunda. E genul de chestie pe care i-ai arata-o cuiva ca sa-l impresionezi.
     Clipul vorbeste de la sine, deci nu are rost sa va mai povestesc. Luati-va portia de popcorn cu cascaval si priviti:






     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu