duminică, 4 decembrie 2011

Afacerile online. Implicatiile comerciale ale internetului


 Afacerile online - Implicațiile comerciale ale internetului.

       Internetul influențează succesul companiei și economia, și va fii, în opinia mea, din ce în ce mai influent în schimbările care apar în economie. Implicațiile comerciale sunt imense și aparțin viitorului apropiat.
       Internetul a transformat economiile globale și continuă să facă acest lucru. Impactul său asupra micro și macro-economiei este imens.
 Internetul este un factor care contribuie considerabil la reducerea costurilor, stimularea creșterii economice și creșterea productivității.
      Se spunea la un moment dat că retailerii vor fi întodeauna imuni la nevoia de a se implica în vânzările online. Mulți credeau și cred în continuare că oamenii, nu vor cumpăra produse dacă nu le văd efectiv.  Se pare că s-au înselat. Dovada o reprezintă succesul vânzărilor online, în special în SUA.
      În opinia mea întelegerea internetului este esențială pentru succesul pe plan commercial. De ce? 
  
Pentru că:
- Internetul este universal și oferă în permanență  noi libertăți de a acționa.
- Creşterea în conţinut, şi în special conţinutul generat privat, crește rapid.
- Publicul pe internet este foarte numerous, este uriaș am putea spune, în permanență cu întrebări, foarte curios.
- Există bariere foarte mici la intrarea pe piaţă, pentru a fi un creator de conţinut, sau comentator. Ca rezultat o foarte mare parte a populaţiei adaugă conţinuturi pe site-uri.
- Un procent din ce în ce mai mare a consumatorilor sunt consumatori online, un procent din ce în ce mai mare  a cumpărăturilor comerciale se efectuează online.
                                                                         
      Cred că în firmele online structurile sunt mai flezibile și mai dinamice.  Asta nu înseamnă ca ierarhiile au dispărut, dar au fost înlocuite prin intermediul structurilor distribuite de interconexiuni.
     Într-o afacere online, la fel ca și în cazul celor tradiționale, echipa de conducere ia de obicei toate deciziile strategice majore. Diferența este că luarea deciziilor într-o afacere online este de multe ori un proces care implică mai multă colaborare. Afacerile online, începătoare se dezvoltă prea rapid pentru a fi conduse doar de la centru. Deciziile, odată luate la nivel central sunt transmise rapid celor care lucrează în companie pentru a determina metoda de implementare.
     În afacerile online încrederea, etica și transparența sunt mai mult decât importante .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu