joi, 8 decembrie 2011

Campanii pe internet

2. Campania “România văzută din Paramotor”

Campania “România văzută din Paramotor” doreste sa puna în valoare obiectivele turistice naţionale, într-un mod inedit, prin fotografierea lor din zbor, cu aparate fotografice de înaltă rezoluţie si prezentarea acestora in cadrul blogului : http://romaniadinparamotor.wordpress.com/ . Proiectul doreşte sa contribuie la construirea brandului de ţară, prin prezentarea unei altfel de Românii, inaccesibile multora dintre noi. Fotografia aeriană, oferă o altă perspectivă asupra obiectivului de fotografiat, reuşind să surprindă, in acelasi timp atât obiectivul de interes, cât şi mediul ambient.

Proiectul este iniţiat de Ionuţ RITEŞ, antrenorul Secţiei de Paramotor a C.S. Universitatea Timişoara, maestru al sportului, multiplu campion naţional şi recordmen mondial, şi Adrian BUZAN, preşedintele A.S. Phoenix Club ’89, instructor de zbor, organizator de competiţii/acţiuni sportive şi recordmen mondial.

Fotografiile vor fi realizate în toate cele 4 anotimpuri şi vor încerca să surprindă cele mai reprezentative obiective de interes turistic ale României, printre care: Litoralul Mării Negre, Delta Dunării, locuri de spiritualitate (mănăstiri), cetăţi întregi (eventual ruine), peisaje deosebite (drumuri printre munţi, cursuri de râuri, baraje, monumente celebre, localităţi). Cei care doresc să se alăture proiectului “România văzută din Paramotor” sunt bineveniţi sa se alature echipei.

Asociaţia “Aripi Româneşti”sustine acest proiect.

Campania este in plina desfasurare, pana acum au fost prezentate, in modul unic al acestei campanii, 10 zone turistice:

…si imparte Romania in 4 parti:

Aceasta este o altfel de campanie de marketing pe internet, cu scopuri nobile!

Un comentariu: