miercuri, 7 decembrie 2011

Retail marketing (art.1)


                   Mobile technology in retail. Tefefonul mobil in retail marketing

            E aproape oficial faptul ca telefonul mobil a devenit  un canal integrator in retail marketing. Acest canal ofera multe oportunitati pentru retailer, dar avand in vedere preferintele/ asteptarile consumatorilor care sunt in continua schimbare si diversificare, nu trebuie sa neglijam riscul pe care il atrage utilizarea acestui canal.
         Prin intermediul telefoniei mobile experienta consumatorilor in magazine devine una interactiva - aplicatii care coordoneaza traficul in magazin, care fac oferte directionate pe publicul tinta, si care ofera o mai buna informare a clientilor in magazine.
        Explozia telefoanelor mobile pe piata (inclusiv explozia tehnologiei in materie de telefoane mobile) si rolul pe care il joaca aceste dispozitive in viata de zi cu zi sunt oportunitati pe care le au brand-urile in “a fi mai aproape” de consumatori. Cel mai mare avantaj il reprezinta faptul ca telefonul mobil este singurul mediu interactiv pe care consumatorii il poarta in permaneta cu ei, inclusiv in magazin. In alta ordine de idei, telefonia mobila este omniprezenta, consumatorii fiind in continua adaptare la noutatile digitale.
            Conform Amazon.com, retailul ofline sustinut de activitatea online, reprezinta o piata de 4 ori mai mare decat intreaga piata de e-commerce, iar telefonul mobil este un instrument de online mult mai la indemana decat desktop-ul sau laptop-ul. Sa fim seriosi cine isi aduce laptopul in magazin pentru a face reaserch privind produsele expuse….
           Cu aceste avantaje tehnologia mobile isi anunta un viitor cu multe posibilitati in retail marketing.
           Iată mai sus un filmuleț care oferă mai multe detalii privind "mobile retail". Merită urmărit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu