Mobile technology in retail. Tefefonul mobil in retail marketing
E aproape oficial faptul ca telefonul mobil a devenit un canal integrator in retail marketing. Acest canal ofera multe oportunitati pentru retailer, dar avand in vedere preferintele/ asteptarile consumatorilor care sunt in continua schimbare si diversificare, nu trebuie sa neglijam riscul pe care il atrage utilizarea acestui canal.
Prin
intermediul telefoniei mobile experienta consumatorilor in magazine devine una interactiva
- aplicatii care coordoneaza traficul in magazin, care fac oferte directionate
pe publicul tinta, si care ofera o mai buna informare a clientilor in magazine.
Explozia
telefoanelor mobile pe piata (inclusiv explozia tehnologiei in materie de
telefoane mobile) si rolul pe care il joaca aceste dispozitive in viata de zi
cu zi sunt oportunitati pe care le au brand-urile in “a fi mai aproape” de
consumatori. Cel mai mare avantaj il reprezinta faptul ca telefonul mobil este
singurul mediu interactiv pe care consumatorii il poarta in permaneta cu ei,
inclusiv in magazin. In alta ordine de idei, telefonia mobila este
omniprezenta, consumatorii fiind in continua adaptare la noutatile digitale.
Conform
Amazon.com, retailul ofline sustinut de activitatea online, reprezinta o piata
de 4 ori mai mare decat intreaga piata de e-commerce, iar telefonul mobil este
un instrument de online mult mai la indemana decat desktop-ul sau laptop-ul. Sa
fim seriosi cine isi aduce laptopul in magazin pentru a face reaserch privind
produsele expuse….
Cu
aceste avantaje tehnologia mobile isi anunta un viitor cu multe posibilitati in
retail marketing.
Iată mai sus un filmuleț care oferă mai multe detalii privind "mobile retail". Merită urmărit!!!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu