miercuri, 9 februarie 2011

10 sfaturi pentru a crea o reclama de succes

Reclama este un mijloc important de promovare a unui produs si de aceea in fiecare zi fiecare persoana este bombardata zilnic de zeci de reclame.Drept urmare, consumatorul a devenit indiferent si nu mai acorda importanta oricarui banner vazut pe strada decat daca este foarte interesant. In acest articol ne sunt prezentate obiectivele de baza care trebuie atinse intr-o reclama, insa doar acestea nu sunt suficiente pentru a realiza o reclama de succes.
In opinia mea, o reclama de succes se bazeaza pe umor, un bun exemplu ar fi reclamele vodafone care o au ca protagonista pe Cristina. Daca o reclama este amuzanta, pontul din acea reclama va fi folosit in multe grupuri de tineri ca o modalitate de a face pe cineva sa rada. Asadar, reclama respectibva va fi amintita de foarte multe ori in foarte multe grupuri.
De asemenea bannerele cu un mesaj amuzant sau , de ce nu, ironic, vor avea un mai mare impact decat un mesaj banal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu