miercuri, 9 februarie 2011

Rezultatele irelevante la căutări, principala problemă a Google

Google, numărul unu în căutările pe internet, se află în faţa celei mai mari provocări: să scape de armata de "spammeri" de care s-a înconjurat - adică de proprietarii de site-uri care au învăţat cum trebuie să arate şi ce trebuie să conţină o pagină web pentru a apărea cât mai sus în căutările făcute de utilizatori pe internet, chiar în condiţiile în care pe pagină nici măcar nu se găseşte de fapt răspunsul la întrebări, scrie cotidianul britanic The Guardian.

Calitatea în scădere a căutărilor pe Google a fost subiectul mai multor articole în presa internaţională în ultimele luni, însă gigantul american susţine, într-un mesaj postat pe blogul companiei, că rezultatele furnizate de motorul său de căutare "nu au fost niciodată mai bune". Google susţine că volumul rezultatelor irelevante (spam) la căutările în limba engleză este în prezent mai mic cu peste 50% faţă de cel înregistrat în urmă cu cinci ani. Nivelul spamului înregistrat la căutări în alte limbi decât engleza este şi mai mic, conform Google.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu