miercuri, 9 februarie 2011

SNAP

SNAP
by Mihai Serbanescu

http://socialmk.wikispaces.com/SNAP

Inca o idee inovativa pentru inutilitatea care au devenit retelel sociale. Retele sociale au pornit de la grupurile de discutii si au ajuns in prezent la a ne sufoca viata. Nu mai poti face nimic fara un cont de twiter sau facebook. Vom ajunge in cativa ani sa nu mai schimbam numere de telefon, adrese de email, adrese web, adrese postale ci doar conturi de retele sociale. Mediul este deja infestat de ele.
Au bineinteles si multe aspecte benefice dar frenezia de care au fost cuprinse le transforma mai degraba in ceva grotesc decat intr-un inger de Boticelli.
Ideea in sine este buna, oricum lumea pierde mai mult timp in prezent pe retelele sociale decat socializand efectiv. Un banc bun spunea ca, cu cat ai mai multi prieteni pe retelele sociale cu atat ai mai putini in realitate. Foarte adevarat, iar ceea la ce s-a ajuns in prezent, sa postezi pe twiter ca te-ai trezit cu fata spre stanga, inclinat la un unghi de 25% pe directia nord – nord vest depaseste orice limita a imaginabilului. Zgomotul produs de retelele sociale acopera cu mult muzica pe care ar trebui sa o redea.
Probabil acest start-up va atrage un numar mar de firme, si ma gandesc aici in special la producatori de articole de imbracaminte si incaltaminte precum Adidas, Nike etc, precum si multe magazine din domeniul re-tail si o nisa importanta a comertului on-line. Ideea pare promitatoare si cred ca va prinde, dar ceva trebuie schimbat in domeniul retelelor sociale pntru a usura accesul la informatia relevanta, deoarece altfel firmele se vor pierde intr-un zgomot de fond si nu cred ca vor fi duspuse sa investeasca in acest serviciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu